Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 21:35

29
آذر
شوکی که گل‌محمدی را بهم ریخت

شوکی که گل‌محمدی را بهم ریخت

آیا پرسپولیس با بحران ناخواسته‌ای که در آستانه دربی با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره می‌تواند استقلال را شکست داده یا این بار ماجرا برای این تیم مشکل ساز خواهد شد.

مهر نوشت: آیا پرسپولیس با بحران ناخواسته‌ای که در آستانه دربی با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره می‌تواند استقلال را شکست داده یا این بار ماجرا برای این تیم مشکل ساز خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در حالی امروز ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود که رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ با تعطیلی طولانی مدت روبرو شد.

سرخپوشان پایتخت همچون ابتدای فصل با اخبار ضد و نقیض سفر به خارج از کشور به استراحت رفتند اما همانطور که پیش بینی می‌شد شاگردان یحیی گل محمدی در تهران ماندند و تمرینات خود را برگزار کردند تا به آمادگی لازم برای شروع دوباره بازی‌ها و دفاع از صدرنشینی خود در ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر برسند.

بهت خارجی یحیی!

حضور به موقع بازیکنان خارجی تأثیرگذار پرسپولیس نظیر گئورگی گولسیانی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته باعث شد تا استراتژی‌های کادر فنی همچنان با حضور آنها برنامه‌ریزی شود. با این حال مصدومیت بد موقع دیاباته در فاصله ۱۰ روز مانده به دربی پایتخت افکار تهاجمی یحیی را تحت تأثیر قرار داده بود که او در فاصله دو روز مانده به بازی با استقلال تهران با شوک ناگهانی خروج یورگن لوکادیا روبرو شد.

مهاجم گلزن فصل جاری پرسپولیس که بدون هیچ مشکلی با این تیم تمرین می‌کرد و طبق ادعای مسئولان باشگاه، تمام دستمزدهای خود را دریافت کرده بود در کمترین فاصله باقیمانده تا دربی تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان گرفت تا بهت و حیرت کادر فنی را به همراه داشته باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال/شوکی که گل‌محمدی را بهم ریخت

خروجی‌ها وارد شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مصدومیت دیاباته باز هم قصدی برای استفاده از مهاجم تخصصی داخلی خود در کنار لوکادیا نداشت اما حالا رفتن این مهاجم هم چاره‌ای جز استفاده از حامد پاکدل و مهدی عبدی برای گل محمدی باقی نگذاشته است.

بینی شکسته بازی می کند

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دچار شکستگی بینی شد تا نتواند به بازی کردن ادامه دهد. او حتی دیدار با ولز را نیز از دست داد اما مقابل آمریکا درون دروازه قرار گرفت. با این حال بیرانوند قصد داشت بینی آسیب دیده‌اش را عمل کند اما پیش رو بودن دربی و درخواست باشگاه برای به تعویق انداختن این عمل باعث شد تا او دوباره در چارچوب دروازه قرار بگیرد.

مدافعان مطمئن دوباره بازی می‌کنند

گل محمدی برای این باتزی بار دیگر زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی را در دفاع قرار خواهد داد. همچنین دانیال اسماعیلی فر نیز در دفاع راست بازی خواهد کرد اما احتمال اینکه وحید امیری به عنوان مدافع چپ بازی کند بیشتر از علی نعمتی است تا بار دیگر یحیی به مطمئن‌ترین بازیکنان خود در دفاع تکیه کند.

جنگ قدرت هافبک‌ها

بازیکنان میانی پرسپولیس در روزهایی که مهدی ترابی در تیم ملی ایران برای جام جهانی حضور داشت تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتند. میلاد سرلک نیز که به دلیل آسیب دیدگی بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داده بود با پشت سر گذاشتن تمرینات اختصاصی بالاخره به ترکیب این تیم اضافه شد تا انتخاب اول یحیی برای گردش توپ در میانه میدان دربی باشد. ترابی نیز همچنان در ترکیب اصلی می‌ماند تا در کنار سعید صادقی و کمال کامیابی نیا شانس حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.

با این حال باید دید آیا پرسپولیس با بحران ناخواسته‌ای که در آستانه دربی با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره می‌تواند استقلال را شکست داده و به صدرنشینی اش ادامه دهد یا این بار وضعیتی نا مطلوب برای یحیی و تیمش رقم می‌خورد؟

 

 

برچسب ها: استقلال، ترکیب پرسپولیس، دربی، یحیی گل محمدی، پزسپولیس، یورگن لوکادیا تعداد بازديد: 78 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز