Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 14:22

3
آذر
کی‌روش: این بازیکن را آماده کنید

کی‌روش: این بازیکن را آماده کنید

سردار آزمون شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ایران مقابل ولز دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی کردن آخرین مراحل از دوران نقاهت باعث شد تا کارلوس کی‌روش سردار آزمون را در دو تمرین آخر به تمرینات گروهی اضافه کند و طبیعتا شانس او برای قرار گرفتن در ترکیب فیکس مقابل انگلیس کم شد.

اما حضور چند دقیقه ستاره‌ی تیم ملی، یک تک به تک را برای او به همراه داشت که با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

حالا خبر می‌رسد که کارلوس کی‌روش برنامه ویژه‌ای برای آزمون تدارک دیده و به میکو و سیلوا، دو مربی بدنساز تیمش تاکید ویژه داشته است این بازیکن را برای جدال با ولز به اوج آمادگی رسانده و در اختیار او قرار دهند.

در صورت بازگشت آزمون به ترکیب ابتدایی تیم ملی، او به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کند و برای مهدی طارمی دو حالت وجود دارد؛ یا اینکه بازیکن کنار دست سردار خواهد بود و یک مقدار عقب‌تر بازی می‌کند و یا اینکه به عنوان وینگر چپ به میدان می‌رود. هر دو پستی که سابقه درخشش در آن را دارد.

با این حال همه چیز به سه روز باقی مانده تا مسابقه با ولز بازمی‌گردد. اینکه سردار آزمون به آمادگی مناسب بدنی و هم‌چنین هماهنگی تاکتیکی با باقی بازیکنان می‌رسد یا خیر، سوالی است که جوابش دست کادر فنی تیم ملی خواهد بود و باید منتظر ماند.

برچسب ها: مهدی طارمی، سردار آزمون، تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش، جام جهانی 2022 قطر، بازی ایران و ولز تعداد بازديد: 67 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز