Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 08:24

24
آبان
تیپ متفاوت کی‌روش در دیدار با رئیس جمهور +عکس

تیپ متفاوت کی‌روش در دیدار با رئیس جمهور +عکس

کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.

ورزش سه نوشت: کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.

در دیدار ملی‌پوشان فوتبال با آیت‌الله ابراهیم رییسی کارلوس کی‌روش چهره ویژه مراسم بود؛ سرمربی تیم ملی که با لباسی تشریفاتی و متمایز از سایر اعضای تیم در مراسم حضور یافته بود، دقایقی نیز میکروفون در دست گرفت و برای حاضران به صحبت پرداخت.

سرمربی تیم ملی که لبخندی دلنشین به همراه داشت و مشخص بود روحیه بالایی برای حضور در قطر و جام جهانی دارد، در صحبت هایی که انجام داد به رییس جمهور قول داد که اعضای تیم ملی فوتبال تمام تلاش خود را برای موفقیت در جام جهانی به کار بگیرند.

کی‌روش در عکس یادگاری با رییس‌جمهور برای اهدای پیراهن شماره 12 تیم ملی به او نیز حاضر بود و نشان داد که تیم ایران با تمام قوا راهی قطر خواهد شد.

عکس| تیپ متفاوت کی‌روش در دیدار با رئیس جمهور

 

 

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش، جام جهانی 2022 قطر تعداد بازديد: 126 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز