Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 08:56

8
آبان
پایان دشمنی کی‌روش با یک پرسپولیسی +عکس

پایان دشمنی کی‌روش با یک پرسپولیسی +عکس

کارلوس کی‌روش اختلافات قدیمی خود با یک پرسپولیسی را کنار گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وقتی کارلوس کی‌روش دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، شجاع خلیل‌زاده نگران‌ترین ملی‌پوش ایران بود. مدافع سابق پرسپولیس که در دوران حضور اسکوچیچ در ترکیب اصلی قرار می‌گرد ولی به خاطر حواشی قبلی خود با کی‌روش خطر حذف از لیست تیم ملی را احساس می‌کرد و ممکن بود حضور در جام جهانی را هم از دست بدهد.

با این حال کی‌روش در اولین فهرست خود از شجاع هم دعوت کرد و حتی در بازی با اروگوئه هم او را در ترکیب اصلی قرار دارد تا نشان دهد هیچ اختلافی با مدافع ایرانی الاهلی ندارد و اتفاقات گذشته را به دست فراموشی سپرده است.

عکس | پایان دشمنی کی‌روش با یک پرسپولیسی

خلیل‌زاده که این روزها رابطه بسیار خوبی با کی‌روش پیدا کرده یکی از بازیکنان مهم تیم ملی برای مرد پرتغالی است و سرمربی ایران به شدت روی شرایط آمادگی او پیش از جام جهانی تاکید داشته است. کی‌روش شخصا مجوز حضور خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی در اردوی تیم ملی را گرفته و آن‌ها این روزها به همراه بازیکنان لیگ برتری در مرکز پک مشغول تمرین هستند.

 

 

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش، جام جهانی 2022 قطر، شجاع خلیل‌زاده تعداد بازديد: 93 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز