Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 09:53

1
آبان
تیم سردار، مدعی جدید قهرمانی +عکس

تیم سردار، مدعی جدید قهرمانی +عکس

تیم زنان سریک گبند فصل قبل بعد از موفقیت در لیگ یک و قهرمانی قاطع، راهی لیگ برتر شد تا در بالاترین سطح مسابقات والیبال زنان در ایران شرکت کند. این تیم هفته نخست توانست به پیروزی برسد و خود را آماده تقابل با پیکان در هفته دوم کند.

ایران ورزشی نوشت:سریک گنبد تیم والیبالی است که سردار آزمون تشکیل داده و ستاره تیم ملی اولین تجربه تیمداری را با موفقیت پشت سر گذاشته.

تیم زنان سریک گبند فصل قبل بعد از موفقیت در لیگ یک و قهرمانی قاطع، راهی لیگ برتر شد تا در بالاترین سطح مسابقات والیبال زنان در ایران شرکت کند. این تیم هفته نخست توانست به پیروزی برسد و خود را آماده تقابل با پیکان در هفته دوم کند. یک بازی جذاب میان دو مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی. سریک گنبد جمعه و از ساعت ۱۳ میزبان تیم زنان پیکان بود و موفق شد حریف قدرتمند و گرانقیمت خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد. سریک گبند در ست‌های دوم، چهارم و پنجم و با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۰ رقیب خود را از پیش رو برداشت و به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. نیلوفر حجتی، سرمربی تیم زنان سریک گنبد درباره این پیروزی ارزشمند می‌گوید: «تیم پیکان هم به لحاظ مهره‌ای خوب است و هم مدعی قهیمانی محسوب می‌شود. اگر اشتباه نکنم آنها گرانقیمت‌ترین تیم لیگ برتر هستند و مبالغ پرداختی‌شان به بازیکنان بیشتر از تمام تیم‌ها است. با این حال توانستیم بازی را مدیریت کنیم و همزمان از توانایی بازیکنان باتجربه در کنار جوانترها سود ببریم و بازی حساس را با پیروزی پشت سر بگذاریم.»

سردار آزمون امید بسیاری به موفقیت تیم زنان سریک گبند دارد. او با سرمایه‌گذاری در والیبال، کار بزرگ و کم‌سابقه‌ای انجام داده و بخش اعظمی از استعدادهای والیبال شهر و کشورش را حمایت می‌کند. همچنین نباید از تلاش فراوان خلیل آزمون، طاهر آزمون و سولماز آزمون در کنار بازیکنان توانا و کادرفنی این تیم به راحتی عبور کنیم. سوال بعدی از نیلوفر حجتی این است که آیا می‌توان به موفقیت و کسب عنوان قهرمانی توسط تیم زنان سریک گبند امیدوار بود؟ این مربی خوشفکر و باتجربه می‌گوید: «چرا که نه. تقریباً این بازی یک فینال برای ما محسوب می‌شد که توانستیم موفق شویم. البته راه طولانی پیش رو داریم اما با این برد شخصیت دیگری پیدا کرده و نام خودمان را به عنوان یک مدعی مطرح کردیم.»

پیروزی سریک گبند مقابل پیکان یک خبر خوب برای سردار آزمون است که مراحل درمان آسیب‌دیدگی خود را سپری می‌کند. این برد می‌تواند او را با انگیزه بالا برای حضور در جام جهانی آماده کند. سردار اما همزمان نگتاه ویژه‌ای به تیم زنان سریک گنبد دارد تا مبادا آنها مشکلی را احساس کنند. حجتی درباره حمایت‌های خانواده آزمون هم صحبت‌های جالبی انجام می‌دهد: «سردار آزمون، آقا خلیل آزمون و تلاش سایر ارکان باشگاه در پیروزی‌های ما بی‌تأثیر نبوده است. آنها کاری کرده‌اند که به لحاظ امکانات، ما و بازیکنان مشکلی را احساس نکنیم. کارهای مدیریتی و اجرایی به بهترین شکل ممکن انجام شده و مثلاً برای بازی‌های سبک هم بازیکنان و کادرفنی از سوی خانواده آزمون پاداش می‌گیرند. به عنوان نمونه پاداش برد هفته قبل ما خیلی زود پرداخت شد و تمام این‌ها تأثیر خودش را روی موفقیت تیم می‌گذارد.»

بعد از پیروزی مقابل پیکان، زنان سریک نام خود را به عنوان مدعی جدید قهرمانی در لیگ برتر مطرح کرده‌اند. آنها می‌کوشند تا سری بین سرها پیدا کنند و در این راه هم سردار آزمون برای‌شان سنگ تمام گذاشته. نمونه‌اش پاداش ویژه برای برد ارزشمند مقابل پیکان که قرار است از سوی ستاره تیم ملی- سردار آزمون – به بازیکنان پرداخت شود.

تیم سردار، مدعی جدید قهرمانی/عکس

 

 

برچسب ها: سردار آزمون تعداد بازديد: 56 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز