Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 21:07

24
مهر
خبر بد برای کی‌روش؛ حضور نکونام منتفی شد

خبر بد برای کی‌روش؛ حضور نکونام منتفی شد

حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش در بازگشت به تیم ملی جواد نکونام را به عنوان یکی از دستیاران خود به فدراسیون فوتبال معرفی کرد و مهدی تاج هم در نشست خبری ضمن تایید این موضوع مدعی شد نکونام در جام ملت‌های آسیا در سال 2023 سرمربی تیم ملی خواهد بود.

با این حال فولادی‌ها مانع از جدایی سرمربی خود شدند و خود نکونام هم ترجیح داد پیشنهاد وسوسه‌انگیز کی‌روش و فدراسیون فوتبال را نپذیرد. با وجود مخالفت اولیه فولاد و نکونام اما مذاکرات برای حضور او در تیم ملی ادامه داشت و گفته می‌شد ممکن است در نهایت کاپیتان سابق تیم ملی به کادر فنی اضافه شود.

در نهایت اما با توجه به صحبت‌های شب گذشته منصور قنبرزاده گویا پرونده حضور نکونام در تیم ملی بسته شده و او به کار خود در فولاد ادامه خواهد داد. با توجه به اعلام قبلی کی‌روش بعید است گزینه دیگری به جز نکونام در کادر فنی تیم ملی حضور یابد و حضور دستیار ایرانی روی نیمکت تیم ملی منتفی به نظر می‌رسد.

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش، جواد نکونام تعداد بازديد: 69 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز