Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 01:09

18
مهر
انفجار بمب نقل و انتقالاتی؛ مقصد رونالدو مشخص شد

انفجار بمب نقل و انتقالاتی؛ مقصد رونالدو مشخص شد

نشریه انگلیسی مقصد بعدی کریستیانو رونالدو را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه اینتر میامی آمریکا که مالکیت آن را دیوید بکام بر عهده دارد، مشغول آماده کردن پیشنهادی برای جذب کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد است. این تیم حاضر در لیگ MLS پس از ناکامی در جذب کریستیانو رونالدو در تابستان حالا می‌خواهد با یک پیشنهاد جدید برای خرید او وارد عمل شود.

نشذیه سان با اعلام این خبر اختصاصی خود مدعی شد اینتر میامی آماده ارائه پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای جذب رونالدو است. یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی حاضر نشد رونالدو را رایگان به تیم آمریکایی منتقل کند اما برنده پنج توپ طلا در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهد بود و فرصت انتقال رایگان به تیم مدنظر خود را خواهد داشت.

این درحالی است که گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی هفته گذشته اعلام کرد در پایان فصل بازنشسته خواهد شد و رونالدو می‌تواند جانشین هم‌تیمی سابق خود در رئال مادرید و یوونتوس شود. این یعنی رونالدو تا پایان فصل در منچستریونایتد خواهد ماند ولی باشگاه انگلیسی با توجه به چارغ سبز تن‌هاخ آماده فروش رونالدو در نقل و انتقالات ژانویه است. بعضی منابع داخل رختکن منچستریونایتد معتقدند رونالدو می‌خواهد با درخشش در جام جهانی قطر برای خودش مشتری جدیدی پیدا کند.

او هنوز رویای بازی در لیگ قهرمانان را در سر دارد و با توجه به جدایی احتمالی مسی از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل شاید برای فصل بعد گزینه تیم فرانسوی باشد اما این تنها یک احتمال است و اینتر میامی قصد دارد پیش از اتمام فصل با امضای یک پیش‌قرارداد کار جذب فوق‌ستاره پرتغالی را نهایی کند. آن‌ها با توجه به عدم نیاز تن‌هاخ به رونالدو بر این باور هستند که می‌توانند بدون پرداخت مبلغی او را جذب کنند.

انفجار بمب نقل و انتقالاتی؛ مقصد رونالدو مشخص شد

 

برچسب ها: کریستیانو رونالدو، منچستریونایتد تعداد بازديد: 90 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز