Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 02:03

13
مهر
پیام ناامیدکننده ساپینتو برای دو استقلالی محبوب

پیام ناامیدکننده ساپینتو برای دو استقلالی محبوب

سرمربی پرتغالی استقلال در این فصل علاقه‌ای به استفاده از دو بازیکن محبوب استقلال نشان نداده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که 7 هفته از آغاز لیگ برتر می‌گذرد، ریکاردو ساپینتو حتی یک دقیقه هم از محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی استفاده نکرده و باعث شده دوری این دو مدافع از فوتبال طولانی‌تر شود.

یزدانی و مرادمند که پس از ماجراهای جنجالی مربوط به سربازی از استقلال جدا شده بودند، ابتدای فصل به جمع آبی‌ها برگشتند و امیدوار بودند با جلب نظر ساپینتو دوباره در استقلال بدرخشند اما اوضاع برای آن‌ها خوب پیش نرفته است. سرمربی پرتغالی از ابتدای فصل نشان داده به زوج رافائل سیلوا و عارف غلامی اعتقاد ویژه‌ای دارد و همین موضوع باعث شده فرصت بازی به دو مدافع محبوب استقلال نرسد.

نکته عجیب در خصوص یزدانی و مرادمند این است که در بعضی دیدارها حتی نام آن‌ها از لیست ذخیره‌ها هم خط می‌خورد و حتی روی نیمکت هم جایگاه ثابتی ندارند. مرادمند در چند بازی قبل از تعطیلات از لیست خط خورده بود و مقابل گل‌گهر نیز نوبت به سیاوش یزدانی رسید که از حضور در فهرست نفرات جا بماند.

با این اوصاف و با توجه به عملکرد قابل قبول سیلوا و غلامی بعید است فعلا تغییری در وضعیت دو مدافع سرباز استقلال به وجود بیاید و با ادامه این روند شاید یکی از آن‌ها در نیم‌فصل از جمع آبی‌ها جدا شود.

برچسب ها: دربی، باشگاه استقلال، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ریکاردو ساپینتو تعداد بازديد: 70 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز