Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 23:01

22
تیر
روزنامه‌های اقتصادی ۲۲ تیر

روزنامه‌های اقتصادی ۲۲ تیر

حمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه/ مردم به جای سکه و دلار «نفت خام» بخرند

مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۲ تیر به بیان مسائلی همچون رونمایی از خودروهای اقتصادی؛ به زودی، مردم به جای سکه و دلار نفت خام بخرند، آمادگی اقتصاد برای پساتحریم، کالابرگ راه خلاصی از تورم، حمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه، می پردازد.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز به شرح زیر است:

 

حمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه/ مردم به جای سکه و دلار «نفت خام» بخرندحمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه/ مردم به جای سکه و دلار «نفت خام» بخرندحمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه/ مردم به جای سکه و دلار «نفت خام» بخرندحمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه/ مردم به جای سکه و دلار «نفت خام» بخرندحمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه/ مردم به جای سکه و دلار «نفت خام» بخرندحمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه/ مردم به جای سکه و دلار «نفت خام» بخرندحمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه/ مردم به جای سکه و دلار «نفت خام» بخرندحمل و نقل بین المللی کشور روی ریل توسعه/ مردم به جای سکه و دلار «نفت خام» بخرند

 
 
 
برچسب ها: یارانه، اخبار اقتصادی، دلار، بورس، روزنامه، تیتر، کالابرگ تعداد بازديد: 165 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز