Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 12:33

9
تیر
روزنامه‌های اقتصادی نهم تیر

روزنامه‌های اقتصادی نهم تیر

خودروی ایرانی در گیر و دار کیفی‌سازی است/ ادغام‌کنندگان بازرگانی و صنعت باید پاسخ‌گو باشند

مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی پنجشنبه نهم تیر به بیان مسائلی همچون ضریب نفوذ بریکس در اقتصاد جهانی، ادغام کنندگان بازرگانی و صنعت باید پاسخ‌گو باشند، خودروی ایرانی در گیر و دار کیفی‌سازی است، اثر تکانه های ارزی بر تولید، پناهگاه سرمایه ها در خرداد، می پردازد.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز به شرح زیر است:

 

ادغام‌کنندگان بازرگانی و صنعت باید پاسخ‌گو باشند/ خودروی ایرانی در گیر و دار کیفی‌سازی استادغام‌کنندگان بازرگانی و صنعت باید پاسخ‌گو باشند/ خودروی ایرانی در گیر و دار کیفی‌سازی استادغام‌کنندگان بازرگانی و صنعت باید پاسخ‌گو باشند/ خودروی ایرانی در گیر و دار کیفی‌سازی استادغام‌کنندگان بازرگانی و صنعت باید پاسخ‌گو باشند/ خودروی ایرانی در گیر و دار کیفی‌سازی استادغام‌کنندگان بازرگانی و صنعت باید پاسخ‌گو باشند/ خودروی ایرانی در گیر و دار کیفی‌سازی استادغام‌کنندگان بازرگانی و صنعت باید پاسخ‌گو باشند/ خودروی ایرانی در گیر و دار کیفی‌سازی استادغام‌کنندگان بازرگانی و صنعت باید پاسخ‌گو باشند/ خودروی ایرانی در گیر و دار کیفی‌سازی است

 
برچسب ها: یارانه، اخبار اقتصادی، بورس، وام مسکن، روزنامه، نفت، برجام، مذاکرات وین تعداد بازديد: 134 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز