Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 12:30

22
فروردین
صحبت های گل محمدی پس از شکست در جام حذفی

صحبت های گل محمدی پس از شکست در جام حذفی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ناامید کننده ای بود و در حضور تماشاگران‌مان نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم

به گزارش خبرآنلاین : تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز یکشنبه برابر آلومینیوم اراک شکست خورد و از این مسابقات حذف شد.


یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از این بازی گفت: نتیجه ناامید کننده‌ای گرفتیم. زیاد نمی‌توانم راجع به بحث فنی صحبت کنم چون این باخت، باخت بدی برایمان بود. به برد بازی خیلی نیاز داشتیم ولی نتوانستیم از این مرحله عبور کنیم و شادی را به هواداران هدیه کنیم. از این بابت ناراحت هستیم. گل‌های خوبی زدیم ولی گل‌های بدی خوردیم و اشتباهات فردی داشتیم. روند بازی به سود تیم حریف شد و از اشتباهات ما به خوبی استفاده کردند. به تیم آلومینیوم تبریک می گویم که شایسته نشان دادند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هر مهره هجومی داشتیم در زمین گذاشتیم تا نتیجه را جبران کنیم ولی نمی‌شود راجع به بازی صحبت کرد. ولی در صحنه آخر داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: خودم خیلی مطمئن نیستم اما آنچه از دوربین‌های تلویزیونی بعد از بازی دیدم مشخص بود توپ به دست بازیکن حریف خورده است. باید سعی کنیم خودمان را ریکاوری روحی کنیم بخصوص اینکه این روزهای سخت قابل پیش بینی بود. باید تیم را بسازیم و با صبوری، بیشتر کار کنیم. در لیگ هم شانس ما نسبت به استقلال کمتر است ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم. نباید ناامید شویم. همچنان باید به آینده امیدوار باشیم. به نظرم این موضوعی است که باید به آن فکر کنیم.

وی درباره اشتباهات وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در این مسابقه و دلیل تعویض نکردن این بازیکن گفت: در نیمه دوم بعد از آنکه عقب افتادیم سعی کردیم مهره‌های هجومی بیاوریم و استفاده از مهره دفاعی درست نبود. ضمن اینکه از وحدت بازی‌های خیلی خوبی دیدیم. در بازی امروز هم باتوجه به مهره‌های هجومی تیم حریف می‌توانست کمک کند. وحدت بازیکن جوانی است و شاید جو سنگینی که در ورزشگاه بود روی او اثر گذاشته بود. در هر صورت با شرایطی که از نظر فنی وجود داشت و بازیکنان سرعتی حریف، لازم نبود در خط دفاعی تغییر داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره استرس داشتن بازیکنان این تیم و لو رفتن توپ‌ها گفت: اگر راجع به این مسائل صحبت کنیم بیشتر بحث‌های توجیه باخت می‌شود. اینکه بازیکنان ما مشکلات زیادی داشتند را همه می‌دانیم. نمی‌شود زیاد راجع به این مسائل صحبت کرد. کاری که باید بکنیم این است که بیشتر تلاش کنیم. باید خودمان و تیم را بسازیم و امیدوارانه ادامه بدهیم.

گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل حذف پرسپولیس از جام حذفی به خاطر خستگی بازیکنان و خودش گفت: جام حذفی جام اشتباهات است. هر تیمی کمتر اشتباه کند، می‌تواند قهرمان شود. یک مقدار روی گل‌هایی که خوردیم بی تمرکز بودیم. گل دوم حریف استثنایی بود و کم در فوتبال ایران پیدا می‌شود. مجموع این عوامل باعث شد بازی را واگذار کنیم. گفتم که تمام این روزهای سخت قابل پیش بینی بود و چیزی نیست که هفته قبل اتفاق افتاده باشد. خیلی کار داریم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان مهمی را در هر پستی از دست دادیم؛ کسانی که در سطح تیم ملی بودند. شرایط مالی باشگاه و پنجره بسته اجازه نمی داد بازیکنان خوب بگیریم. نمی گویم این بازیکنان بد یا ضعیف هستند. بحث من این است که وقتی بازیکنی در حد تیم ملی از دست می دهید بازیکنی در همان حد جذب کنید. این اتفاق رخ نداد. بازیکنانی که موجود بودند و به بودجه باشگاه می خوردند گرفتیم. حتی بازیکن گرفتیم اما پنجره باشگاه بسته بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: با همه این مشکلات در لیگ از نظر گرفتن امتیاز خوب عمل کردیم. فکر می کنم نسبت به پارسال یک امتیاز هم بیشتر گرفته باشیم. اما استقلال امتیازات بیشتری کسب کرده است. هر کاری که می توانستیم کردیم و تمرکز هم داشتیم اما اینکه این اتفاقات رخ می دهد، باید موشکافانه صحبت شود. بخواهیم راجع به مشکلات تیم صحبت کنم شاید کسی حرف مرا باور نداشته باشد و قبول نکند. هواداران هم حق دارند. آنها در سال های اخیر جامهای زیادی دیده اند و دوست ندارند به جام نرسد.

گل محمدی افزود: من این ناراحتی را کاملا درک می کنم ولی در تاریخ پرسپولیس همیشه روزهای بد هم وجود داشته است. اینطور نبوده است که پرسپولیس هر سال جام بگیرد. الان هم شاید همان مقاطع دارد تکرار می شود ولی هیچ وقت این تیم با توجه به هوادارانی که دارد، جا نمانده است و توانسته مشکلاتش را برطرف کند. باید این کار را انجام بدهیم.

وی درباره اینکه توقع از بازیکنان پرسپولیس بیشتر از این بوده و این تیم از لحاظ اسمی از تیم آلومینیوم برتر است، گفت: هیچ موقع باخت را گردن بازیکن نمی اندازم و اگر مشکل فنی هست، من آن را به گردن می گیرم. می بینم که بازیکنان با چه سختی هایی کار می کنند. اگر کاستی هست من باید جوابگو باشم و مسئولیت تمام این مشکلات و سختی هواداران با من است. بازیکنان کمترین نقش را در این مسئله دارند.

برچسب ها: پرسپولیس، استقلال، یحیی گل محمدی، جام حذفی، تیم آلومینیوم اراک تعداد بازديد: 239 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز