Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 13:07

22
فروردین
یک استقلالی جام حذفی را از یحیی گرفت!

یک استقلالی جام حذفی را از یحیی گرفت!

دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام خذفی، با برتری شاگردان مهدی رحمتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان آلومینیوم با نتیجه سه بر دو مقابل پرسپولیس به برتری رسید.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رامین رضائیان، وحدت هنانوف، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی ترابی و تیمیروف

ترکیب آلومینیوم: حسن پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، محمد علی نژاد، میثم مجیدی، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات و محمود قائدرحمتی

نیمه اول:

دقیقه۲: خطای هند به نفع پرسپولیس نزدیک به محوطه با سانتر کمال به دست آمد که رضاییان ارسال کرد و در برگشت پورحمیدی یک دبل سیو عالی روی شوتهای سرلک و کامیابی‌نیا داشت.

دقیقه ۹: حملات پر دامنه و خطرناک پرسپولیس باعث شد سرخ‌ها در شلوغی محوطه به گل برسند. دریبل عالیشاه با پاس او به پهلوان همراه شد و شماره ۱۴ قرمزها توپ را روی پای چپش آورد و دروازه را به زیبایی باز کرد.

دقیقه ۲۰: گل برای آلومینیوم روی اشتباه عجیب وحدت هنانوف به ثمر رسید. هنانوف نتوانست توپ را کنترل کند تا علی‌نژاد با توپ گیری و یک پاس در عرض زمینه را برای گلزنی آزادی مهیا کند و بازی به تساوی برسد.

دقیقه ۲۷: شوت محکم سرلک را پورحمیدی در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۱: حمله خطرناک آلومینیوم روی اشتباه قرمزها که شوت قائدرحمتی را گوهری دور کرد.

دقیقه ۳۵: سانتر از سمت چپ برای پرسپولیس که ضربه سر عالیشاه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: شوت استثنایی عالیشاه از پشت محوطه را پورحمیدی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۰: فرصت برای پرسپولیس در دهانه دروازه روی ارسال پهلوان به دست آمد که پورحمیدی توپ را جمع کرد.

دقیقه ۴۲: ضدحمله کم تعداد آلومینیوم با ضربه آرام علی‌نژاد در اختیار گوهری قرار گرفت.

۴۵+۱: شرزود تیمروف در حال نفوذ برای زدن ضربه سر، توسط میثم مجیدی در داخل محوطه جریمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه، مهدی ترابی در دقیقه ۳+۴۵ ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.


نیمه دوم:

دقیقه ۴۹: فرصت خطرناک برای الومینیوم روی سانتر شریفات که ضربه سر قائدرحمتی نفسگیر به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: شاگردان رحمتی در همان ابتدای نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساندند. علی‌نژاد یک سوپرگل به احمد گوهری زد. توپ به خوبی روی پای بازیکن آلومینیوم سوار شد و شوت از راه دور علی‌نژاد درون دروازه قرمزها قرار گرفت.

دقیقه ۶۱: فرصت خطرناک برای آلومینیوم که توسط گوهری دور شد و در برگشت توسط آریاکیا به بیرون زده شد.

دقیقه ۶۵: حرکت از سمت چپ خوب آلومینیوم باعث شد دفاع پرسپولیس به هم بریزد و محمدرضا آزادی با یک بغل پا دروازه گوهری را برای سومین بار باز کرد.

دقیقه ۶۹: اعلام پنالتی برای آلومینیوم روی اشتباه وحشتناک حنانوف که گوهری مهاجم حریف را زد.در ادامه گوهری با مهار پنالتی پرسپولیس را در بازی نگه داشت و اجازه نداد آزادی هت‌تریک کند.

دقیقه ۸۲: ضربه سر عبدی روی سانتر اسدی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: سانتر ترابی با ضربه سر هنانوف همراه شد که پورحمیدی توپ را دور کرد و بلافاصله روی زمین نشست.

برچسب ها: پرسپولیس، امید عالیشاه، جام حذفی، مهدی رحمتی، رامین رضائیان، تیم آلومینیوم اراک، یحیی گل ممدی، احمد گوهری تعداد بازديد: 202 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز