Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 18:02

29
اسفند
پدیده مجیدی تیم ملی را از قایدی گرفت

پدیده مجیدی تیم ملی را از قایدی گرفت

امیرحسین حسین‌زاده با عملکرد خوب در استقلال توانسته توجه کادر فنی تیم ملی را جلب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وقتی امیرحسین حسین‌زاده ابتدای فصل از سایپا به استقلال پیوست، خیلی‌ها از او به عنوان جانشین مهدی قایدی در ترکیب تیم فرهاد مجیدی یاد کردند. شماره 99 آبی‌ها از همان بازی نخست مقابل الهلال در ترکیب تیمش به میدان رفت و با نمایش خوبی که داشت هواداران استقلال را امیدوار کرد.

حسین‌زاده در این فصل عملکرد خوبی در استقلال داشته و با درخشش خود در کنار دیگر عناصر هجومی تیم مثل یامگا اجازه نداده خلا مهدی قایدی در این تیم حس شود. در طرف مقابل اما مهدی قایدی با جدایی از استقلال شرایط چندان خوبی ندارد و با نیمکت‌نشینی در الاهلی حتی از لیست جدید تیم ملی هم خط خورده است. جالب اینجاست که قایدی در تیم ملی هم جای خود را به امیرحسین حسین‌زاده داده تا پدیده این فصل استقلال هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی جای مهدی قایدی را گرفته باشد.

حسین‌زاده امسال 5 گل و یک پاس به ثبت رسانده و دومین گلزن برتر استقلال در لیگ برتر است. او که سابقه بازی در تیم ملی امید را در کارنامه دارد حالا این فرصت را پیدا کرده تا در تیم ملی هم شایستگی‌های خودش را نشان دهد.

برچسب ها: استقلال، لیگ برتر، فرهاد مجیدی، مهدی قایدی تعداد بازديد: 168 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز