Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:03

27
اسفند
پشت پرده اعتراض یحیی گل‌محمدی به داور دربی

پشت پرده اعتراض یحیی گل‌محمدی به داور دربی

دربی پایتخت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اعتراض های یحیی گل محمدی به داور دربی برای خیلی ها عجیب بود اما آن چه یحیی را برآشفت، تصمیمی بود که داور بعد از خروج سعید آقایی از زمین گرفت. وقتی سعید آقایی با برانکارد از زمین بیرون رفت، یحیی قصد داشت سیدجلال حسینی را به زمین بفرستد اما داور اجازه این تعویض را نداد تا پرسپولیس ۱۰ نفره بازی را دنبال کند.

استقلال با تصمیم فرهاد مجیدی دو بازیکن بلند قامت را به میدان فرستاد و برهمین اساس یحیی گل محمدی دست به تعویض سید جلال حسینی زد تا مانع از گلزنی حریف شود. در همین گیرودار سعید آقایی روی زمین افتاد و یحیی هم تصمیم گرفت سیدجلال به جای آقایی بازی کند. حتی کمال به سمت خط طولی دوید تا بازوبند را به کاپیتان اول تیم تحویل دهد اما در کمال تعجب داور بازی اجازه تعویض را به پرسپولیسی ها نداد تا پرسپولیس با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه دهد و استقلال نیز با استفاده از ۱۰ نفره بودن پرسپولیس به گل برسد.

همین اتفاق باعث شد یحیی به سیدعلی معترض شود. گل محمدی بارها از داور پرسید چرا اجازه ندادی سیدجلال وارد زمین شود. او از فرط عصبانیت شال گردنش را به سمت داور پرتاب کرد و از زمین اخراج شد.

برچسب ها: استقلال، دربی، یحیی گل محمدی، سید جلال حسینی، سعید آقایی تعداد بازديد: 121 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز