Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 06:38

21
اسفند
افت حامد لک بخاطر گیاهخواری!!

افت حامد لک بخاطر گیاهخواری!!

سپهر حیدری معتقد است حامد لک بیشتر روحیه ندارد تا اینکه گیاه‌خواری باعث افتش شده باشد

به گزارش خبرآنلاین : سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس،  افت حامد لک  دروازه بان سرخپوشان را به  دلیل گیاهخواری قبول ندارد.

او گفت :«افت حامد لک هیچ ربطی به گیاهخواری او ندارد. خیلی از بازیکنان دنیا گیاهخوار هستند و این حرفها خنده داری است. محسن بیاتی نیا که همبازی من بوده و خیلی از مواقع گیاهخوار است اما کیفیت بازی اش را  تا آخر فوتبالش حفظ کرد. امان از روزی که شرایط  خوب نباشد. به نظر من حامد لک از نظر روانی  آماده نبود. شاید من پیشکسوت یا من هوادار مقصر بودم. البته خود بازیکن مقصر اول است و حالا حامد خودش خیلی ناراحت است. ای کاش من  ذهن حامد را بهتر آماده می کردم و به او انرژی مثبت بیشتری  می دادم.

هر کسی لباس مقدس  پرسپولیس را می پوشد برای ما با ارزش است و باید مثل کوه پشت او باشیم. شاید یک روز، روز بازیکنی نیست، اتفاق می افتد حتی رونالدو ممکن است چند تا بازی گل نزند، یا مسی همین طور. حتی پاری سن ژرمن با آن همه ستاره حذف شد. این مسائل در فوتبال پیش می آید. حالا بیایند بگویند چرا مسی کاهو می خورد؟ نه این طور نیست. حامد لک هم آن قدر خوب برای ما بازی کرده ، او حالا فکر می کند تنهاست، اما  ما پشت بازیکنانمان هستیم.»

 

برچسب ها: گیاهخواری، پرسپولیس، یحیی گل محمدی، حامد لک تعداد بازديد: 190 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز