Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 05:23

16
اسفند
واکنش وریا غفوری به اختلافش با مجیدی

واکنش وریا غفوری به اختلافش با مجیدی

وریا غفوری ترجیح داد که صحبتی در مورد حواشی اخیر به وجود آمده نکرده و به صحبت در مورد شرایط استقلال بسنده کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وریا غفوری در مورد پیروزی دو بر یک تیمش مقابل گل گهر گفت: سه امتیاز بسیار حیاتی بود که با کسب آن توانستیم فاصله مان را در صدر جدول حفظ کنیم و برای بازی های بعد آماده شویم.

وی در مورد پنالتی جنجالی تیمش در دقایق پایانی گفت: بله متاسفانه! من صحنه را خیلی واضح ندیدم. توپ موقعی که زده شد تغییر مسیر داد و می توانست پنالتی باشد. حالا صد در صد که نمی توانم بگویم ولی به نظرم که پنالتی بود.

بازیکن باتجربه استقلال در پاسخ به این سوال که این برد و شرایط موجود چقدر تیمش را به قهرمانی نزدیک کرد گفت: قطعا هدف که همین است ولی پله پله با تمرکز بالا پیش می رویم. حالا یکسری اتفاقات هم رخ داد ولی باعث نمی شود که انگیزه مان را از دست بدهیم. برعکس انگیزه مان بیشتر شده و متحدتر پیش می رویم. انشالله که بازی ها را به خوبی پشت سر گذاشته و هدف مان برسیم.

وریا غفوری با اشاره به مشکلات استقلال پس از جدایی مرادمند و یزدانی تاکید کرد: با یک تیم بسیار خوب بازی داشتیم که دست و پا بسته نبود. به نظر من یک مقدار با رفتن یزدانی و مرادمند از نظر بازیکن به مشکل خوردیم. بازیکنان دیگر را داریم که با آنها پیش می رویم. روزبه را داریم که در جام جهانی بازی کرده، عارف غلامی یکی از بهترین های ایران است. محمد دانشگر و یک خرید جدید هم داریم که چیزی کم ندارند.

او در مورد حواشی به وجود آمده در جریان بازی گفت: می شد حدس زد! بازی ها هر چه به آخر فصل نزدیک می شویم سخت تر می شود.

سوال آخر از وریا در مورد حواشی اخیر و رفت و برگشتش به جمع آبی پوشان بود. او در پاسخ به این سوال ترجیح داد هیچ توضیح اضافه ای ارائه نکند: دوست ندارم الان این مشکل را باز کنم. یک اختلاف درون خانوادگی بود که رفع شد ولی الان خدا را شکر در خدمت تیم هستم و همه چیز عالی است.

برچسب ها: استقلال، وریا غفوری، فرهاد مجیدی، تیم گل گهر سیرجان تعداد بازديد: 370 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز