Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:32

22
بهمن
اولین واکنش اسکوچیچ به محرومیت کنعانی زادگان و مصاحبه تند فرهاد مجیدی

اولین واکنش اسکوچیچ به محرومیت کنعانی زادگان و مصاحبه تند فرهاد مجیدی

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به مصاحبه تند فرهاد مجیدی واکنشی خاصی نشان نداد

خبرآنلاین :  به تازگی محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی طی حکمی از سوی کمیته اخلاق دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شد و طبیعتا در بازی با کره جنوبی و لبنان قادر به همراهی تیم ملی نخواهد بود.


او هم چنین از سوی این کمیته جریمه نقدی شده است. پیش تر هم تخلف این مدافع برای کمیته اخلاق محرز شده بود اما به دلیل نیاز تیم ملی به این بازیکن در بازی با عراق و امارات و از آنجایی که پای صعود تیم ملی به جام جهانی در میان بود از صدور حکم صرف نظر کرد.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که در زادگاه خود بسر می برد از طریق سرپرست تیم ملی در جریان این حکم قرار گرفته  است.

سرمربی تیم ملی به این حکم واکنش منطقی داشت و اذعان کرد به حکم صادره از سوی کمیته اخلاق احترام می گذارد و از این مدافع برای بازی با کره جنوبی و لبنان دعوت نخواهد کرد. البته بعد از این دو بازی محمد حسین کنعانی زادگان یکی از مدافعان دعوت شده به اردوی تیم ملی خواهد بود.


نکته جالب اینکه بر خلاف خبرهایی که وجود داشت اسکوچیچ به خاطر مصاحبه تند فرهاد مجیدی اصلا نیت به شکایت از سرمربی تیم استقلال به کمیته اخلاق ندارد. البته سرمربی استقلال پیش از بازی با پیکان اعلام کرد خیلی علیه اسکوچیچ تند رفت و عذرخواهی کرد. این در حالی است کارلوس کی روش یک بار به خاطر مصاحبه تند سرمربی لیگ برتری از او به فدراسیون فوتبال شکایت کرد!

برچسب ها: استقلال، لیگ برتر فوتبال، محمد حسین کنعانی زادگان، فرهاد مجیدی، دراگان اسکوچیچ تعداد بازديد: 163 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز