Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 18:46

16
بهمن
اولین سالگرد مرحوم انصاریان بدون پروتکل بهداشتی+عکس

اولین سالگرد مرحوم انصاریان بدون پروتکل بهداشتی+عکس

مراسم اولین سالگرد درگذشت زنده‌یاد علی انصاریان از ساعت 14 امروز در قطعه 222 بهشت آغاز شد.

فارس نوشت: مراسم سالگرد درگذشت بازیکن سابق فوتبال کشورمان عصر امروز برگزار شد.

مراسم اولین سالگرد درگذشت زنده‌یاد علی انصاریان از ساعت 14 امروز در قطعه 222 بهشت آغاز شد.

* خانواده این پیشکسوت فوتبال و هنرمند به همراه جمع کثیری از علاقه‌مندان به انصاریان و چهره‌هایی مثل رضا درویش، ابراهیم شکوری، جواد کاظمیان، محمد علیزاده، حسین فرکی، سید جواد هاشمی، ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، موسی سلامت(جانباز پرسپولیسی) مهدی فنونی زاده، بهزاد داداش زاده و .... در این مراسم حضور داشتند.

* یکی از هواداران پرسپولیس از شهرستان نورآباد ممسنی خودش را به بهشت زهرا رسانده بود.

* طرفداران حاضر در محل با شعار «داش علی انصاریان» آن مرحوم را تشویق کردند.

* مادر بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی با مطرح کردن گلایه‌هایی از فوتبالیست‌های کشورمان توضیح داد: خیلی دوست داشتم فوتبالیست ها به منزل ما بیایند اما نیامدند. آنها بوی علی را می‌دهند. از تمام فوتبالیست ها عذرخواهی می کنم. مرا ببخشید که گلایه کردم اما چون آنها را دوست داشتم و دارم، گلایه کردم. 

* رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: آنچه انصاریان را از دیگران متمایز می‌کند، تعصب و از خود گذشتگی‌اش در زمین مسابقه و روحیه لطیف، دوستی، برادری و مهربانی‌ اش در بیرون از زمین بود. علی در دوستی و رفاقت بی‌همتا بود و درون زمین هم هرچه در توان داشت، برای تیمش می‌گذاشت. امیدوارم روح وی و میناوند در علی اعلین باشد. 

وی پس از این صحبت‌ها درباره شرایط فعلی پرسپولیس پاسخگوی رسانه‌ها نشد.

* ناصر محمدخانی، پیشکسوت پرسپولیس درباره فرارسیدن سالگرد درگذشت شماره هشت اسبق این تیم اظهار داشت: دوستان، یاران، هنرمندان و مردم خیلی خوب در این مراسم شرکت کردند. علی بچه خوب، باصفا، خوش قلب، خوش‌برخورد، خوش خنده‌ای بود. همیشه دلم برای خنده‌هایش تنگ می‌شود زیرا از ته دل بود. انصاریان، قلب پاکی داشت و بچه مومن، باخدا، مذهبی و نمازخوانی بود. هرچه درباره‌اش بگویم، کم گفته‌ام. انصاریان از لحاظ اخلاق، بازیگری و فوتبال  نمونه و بی‌نظیر بود. من هم به عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس در مراسم شرکت کردم. خاطرات تلخ و شیرین زیادی از فوتبال انصاریان دارم اما اکنون که در مراسم هستیم و مادرش را می‌بینم، این خاطرات به ذهنم نمی‌آید. 

* سید جواد هاشمی، مجری مراسم بود.

* حسین فرکی، مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان در توصیف ویژگی‌های انصاریان عنوان کرد: علی در زمان حیاتش به حدی بامرام، بامعرفت و با اخلاق بود که این جمعیت امروز به پاس این ویژگی‌هایش در مراسم شرکت کردند. هرکسی به پدر و مادرش احترام خیلی خاصی قائل هست و انصاریان به من که امروز مادرم در قید حیات است، درس وفاداری به مادر داد. شاید پس از یک سال کمتر برای فردی مراسم سالگردی با این شکوه و عظمت برگزار شود اما مراسم علی انصاریان، واقعا باشکوه بود. همه باید این را در ذهن داشته باشیم که وقتی در حیات هستیم، چگونه رفتار کنیم، مردمدار و اخلاقمدار باشیم تا پس از مرگ‌مان و حتی مراسم سالگردمان، مردم با شور و هیجان شرکت کنند.

وی اضافه کرد: اطمینان دارم علی انصاریان و مهرداد میناوند همچنان در قلب جامعه ورزش و هنر هستند. خدا به خانواده انصاریان و به ویژه مادرش که می‌دانم چه قدر علی به وی علاقه داشت، صبر و آرامش بدهد. امیدوارم همچنان زنده باشیم و بتوانیم در مراسم این عزیزان شرکت کنیم.

* ازدحام بیش‌ از اندازه مردم در قطعه 222 بهشت زهرا، سبب رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی شد و یک گروه هم به اجرای برنامه دمام‌زنی پرداختند. 

اولین سالگرد مرحوم انصاریان بدون پروتکل بهداشتی!/عکس

اولین سالگرد مرحوم انصاریان بدون پروتکل بهداشتی!/عکس

 

 

برچسب ها: علی انصاریان، پرسپولیس، ویروس کرونا تعداد بازديد: 200 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز