Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 17:14

13
بهمن
تصمیم ناگهانی مجیدی در خصوص بازیکن استقلال

تصمیم ناگهانی مجیدی در خصوص بازیکن استقلال

سرمربی استقلال با توجه به جدایی رضاوند احتمالا دیگر هافبک تیمش را حفظ خواهد کرد.

خبرورزشی نوشت: سرمربی استقلال با توجه به جدایی رضاوند احتمالا دیگر هافبک تیمش را حفظ خواهد کرد.

طبق خبرهایی که از باشگاه استقلال به گوش می رسد جدایی آرش رضاوند از این تیم در نیم فصل قطعی است و این بازیکن به زودی در راهی فولاد خواهد شد. اما این جدایی احتمالا باعث ادامه حضور دیگر هافبک آبی ها خواهد شد. در حالی که پیش از این اعلام شده بود نام سعید مهری در لیست خروج استقلال قرار دارد اما سرمربی آبی ها احتمالا او را برای نیم فصل دوم حفظ خواهد کرد. با توجه به درخواست جدایی رضاوند، استقلال در پست هافبک دچار کمبود بازیکن می‌شود و مجیدی نیز به همین دلیل فعلا مهری را در لیست خروج قرار نداد. 

استقلال در پست سعید مهری، زبیر نیک نفس و مهدی پور را در اختیار دارد و به همین دلیل مجیدی تصمیم گرفته تا این بازیکن را همچنان در تیمش حفظ کند. مهری در زمان محمود فکری به استقلال پیوست اما هرگز موفق نشده در ترکیب ثابت آبی ها به میدان برود.

برچسب ها: استقلال، باشگاه استقلال، ترکیب استقلال، فرهاد مجیدی، رشید مظاهری، آرش رضاوند، صالح حردانی تعداد بازديد: 214 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز