Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 20:02

28
آذر
سندی که بدجور برای قلعه‌نویی دردسرساز شد+عکس

سندی که بدجور برای قلعه‌نویی دردسرساز شد+عکس

باشگاه سیرجانی قبلا صحت مدارک خود را قاطعانه تائید کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه گل گهر هر چند معتقد است فدراسیون فوتبال هم در تائید مدارک بایناما بوکوم مقصر بوده ولی در تاریخ 20 آبان ماه، خود قاطعانه در رسانه‌ها از صحت مدارک این بازیکن خبر داده بود. این باشگاه آن روز در بیانه ای نوشت: «باشگاه گل گهر پس از بررسی‌های کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان و حضور در دو بازی تدارکاتی در ترکیه، اقدام به جذب اریک بایناما  و عقد قرارداد با این بازیکن جوان و مستعد اهل گابن کرد تا در فصل جدید لیگ برتر برای نماینده سیرجان به میدان برود. متاسفانه پس از این انتقال، صحبت‌هایی مبنی بر اینکه آیین نامه جذب بازیکنان خارجی سازمان لیگ در این مورد نادیده گرفته شده، مطرح شد.

اما توضیح روشنی  بر اساس استعلام گرفته شده از فدراسیون فوتبال کشور گابن وجود دارد،: بایناما  در ۶ بازی تیم زیر بیست سال، ۳بازی تیم زیر ۲۳ سال و ۴ بازی تیم بزرگسالان کشورش حضور داشته است و پس از مکاتبات،  نامه رسمی فدراسیون فوتبال گابن به فدراسیون فوتبال ایران ایمیل شد.

بنابراین و طبق آی‌تی‌سی صادر شده از باشگاه مونانا گابن، این بازیکن مشکلی برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.»

این بیانیه به خوبی نشان می دهد آنها قاطعانه تائید کردند بانیاما برای تیم ملی گابن بازی کرده است. تصویر زیر هم نامه ای را نشان می دهد که آنها به عنوان سند رو کردند. 

سندی از تائید بوکوم توسط گل گهر/عکس

 

برچسب ها: فوتبال، امیر قلعه نویی، تیم گل گهر سیرجان تعداد بازديد: 188 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز