Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 14:27

7
آذر
عذرخواهی فرهاد مجیدی از فغانی+عکس

عذرخواهی فرهاد مجیدی از فغانی+عکس

جدل مربوط به علیرضا فغانی و فرهاد مجیدی مسبوق به سابقه است و این را همه در فوتبال ایران می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بار اول در لیگ هشتم حرفه‌ای و در بازی استقلال مقابل راه آهن بود که جدل این دو چهره فوتبال ایران توجهات را به خود جلب کرد. البته در آن وقت‌ها علیرضا فغانی هنوز چهره مشهوری در فوتبال ایران نبود و داوری رو به رشد و آینده دار محسوب می‌شد؛ همانطور که فرهاد مجیدی در بازگشت از امارات به فوتبال ایران هنوز در نقطه بالای درخشش خود قرار نگرفته بود.

در این مصاحبه که در روزنامه دنیای فوتبال منتشر شده، فرهاد مجیدی از علیرضا فعانی عذرخواهی کرده است. او در سوال پایانی مصاحبه با اشاره به اینکه لحظه‌ای عصبانی شده و کنترل خود را از دست داده اعلام کرده فغانی را بغل کرده و سعی کرده اتفاق رخ داده را از دل او در بیاورد.

البته پایان خوش جدل دهه گذشته هنوز اتفاق نیفتاده و با توجه به اظهار نظر فغانی و صحبت‌هایش علیه فرهاد مجیدی که به قضاوت او در دیدار مقابل نساجی معترض بود، بعید است که این اتفاق رخ بدهد.
تجربه نشان داده که هیچ دعوایی در فوتبال ایران در این حد هم طول نخواهد کشید و همیشه افرادی هستند که وسط ماجرا را بگیرند و پایان خوش را رقم بزنند. اتفاقی که امیدواریم برای این دو چهره فوتبال ایران رخ بدهد.

عذرخواهی فرهاد مجیدی از فغانی/عکس



برچسب ها: استقلال، علیرضا فغانی، فرهاد مجیدی تعداد بازديد: 2293 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز