Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 22:34

15
شهریور
اعتراض شدید 3 بازیکن استقلال

اعتراض شدید 3 بازیکن استقلال

عدم پرداخت مطالبات برخی از بازیکنان استقلال باعث شد آنها تصمیم بگیرند با این تیم به امارات سفر نکنند

خبرآنلاین : در تمرین تیم استقلال چند بازیکن این تیم خطاب به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره این باشگاه اعلام کردند باشگاه با وجود تمدید قرارداد آنها به تعهداتش عمل نکرده و اگر این روند ادامه داشته باشد آنها در تمرینات شرکت نخواهند کرد.


چند ساعت بعد از این اتفاق 3 بازیکن سرشناس تیم استقلال در واکنش به حل نشدن مشکلات مالی این باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته خود اعضای این تیم را در سفر به امارات همراهی نکردند.

رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر 3 بازیکن استقلال که بابت دریافت نکردن مطالبات خود ناراحت هستند از اینکه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده به مظلومی گلایه کرده و با وجود اینکه وی قول داد مشکلات تا چند روز آتی حل شود قید سفر با تیم به دبی را زده و در فاصله کمتر از یک ساعت به پرواز استقلال در فرودگاه حضور پیدا نکردند.این در حالی است که اعضای این تیم ساعت 9 راهی امارات می شوند.

از طرفی ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت در این سفر غایب است و متین کریم زاده هم به دلیل مشکل خروج از کشور تیمش را همراهی نکرده است. ملی پوشان استقلال هم در قطر حضور دارند و به همین دلیل کار آماده سازی استقلال در فاصله یک هفته به دیدار با الهلال بسیار سخت شده است.

 

برچسب ها: استقلال، تیم ملی فوتبال ایران، محمد دانشگر، رشید مظاهری تعداد بازديد: 224 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز