Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 12:46

8
شهریور
رونالدو با شمایل جدید در اولدترافورد+عکس

رونالدو با شمایل جدید در اولدترافورد+عکس

هواداران منچستریونایتد که در ورزشگاه ولورهمپتون حاضر هستند بنر کریستیانو رونالدو را با خود روی سکو برده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روز پیش بود که مشخص شد کریستیانو رونالدو بعد از سه فصل حضور در یوونتوس خواهان ترک این باشگاه ایتالیایی است و قصد دارد در سال‌های پایانی فوتبال خود چالش جدیدی را تجربه کند.

در این بین گفته شد که منچسترسیتی از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن فوق ستاره پرتغالی برخوردار است و حتی در مقطعی خبر توافق رونالدو با این باشگاه انگلیسی نیز به گوش رسید. نهایتاً اما جمعه شب در چرخشی غیر منتظره و عجیب این منچستر یونایتد بود که با فوق ستاره سابق خود قرارداد بست تا رونالدو دوباره به اولدترافورد بازگشته باشد.

به طور قطع هواداران منچستریونایتد برای حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم‌شان لحظه‌شماری می‌کنند. در همین راستا یونایتد امشب در هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون رفته و هواداران این تیم که در مولینکس استادیوم حاضر شده‌اند بنری از رونالدو را با خود به ورزشگاه برده‌اند تا هیجان‌شان را برای حضور این بازیکن در ترکیب تیم‌شان نشان داده باشند.

رونالدو با شمایل جدید در اولدترافورد/‌عکس

 

برچسب ها: کریستیانو رونالدو، فوتبال اروپا تعداد بازديد: 274 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز