Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 22:26

2
خرداد
قطعی شدن جدایی ستاره خط دفاع پرسپولیس

قطعی شدن جدایی ستاره خط دفاع پرسپولیس

یک نشریه چاپ کشور قطر امروز در خبری مهم وضعیت دو ملی‌پوش فوتبال ایران را بررسی کرده و خبر از انتقال قطعی مدافع پرسپولیس به تیم الاهلی داده است

به گزارش خبرآنلاین : در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره سرنوشت امید ابراهیمی در فوتبال قطر مطرح شده و هم‌چنین شایعاتی زیادی هم درباره جدایی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به مقصد لیگ ستارگان قطر به میان آمده است؛ با این‌حال هنوز نه خود بازیکنان و نه باشگاه‌ها واکنشی به این شایعات و اخبار منتشره نداشته‌اند اما با این‌حال رسانه‌ها و نشریات قطری بارها درباره نقل و انتقال بازیکنان ایرانی صحبت کرده‌اند.

نشریه «الشرق» قطر در گزارشی امروز بار دیگر به جدایی امید ابراهیمی از تیم فوتبال الاهلی قطر تاکید کرد و مقصد او را الوکره معرفی کرد و در این‌باره نوشت: تغییرات گسترده در لژیونرهای الاهلی در راه است و تمام بازیکنان خارجی از این تیم رفتنی شدند. امید ابراهیمی هافبک ایرانی از تیم جدا شد و راهی الوکره می شود.

هم‌چنین این نشریه اشاره‌ای هم به خریدهای احتمالی الاهلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و از خرید مدافع پرسپولیس به عنوان نخستین خرید بازار تابستانی یاد کرده است؛ در این گزارش این‌چنین آمده: «گزینه‌های زیادی روی میز الاهلی برای تقویت بنیه تیم وجود دارد و مهم‌ترین این گزینه ها حسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس است که اولین خرید تابستانی الاهلی لقب می گیرد.»

 

برچسب ها: باشگاه پرسپولیس، محمدحسین کنعانی زادگان، تیم الاهلی تعداد بازديد: 236 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز