Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:30

24
اردیبهشت
حمله فرهاد مجیدی به آذری جهرمی

حمله فرهاد مجیدی به آذری جهرمی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در هر دو نیمه از پرسپولیس بهتر بودیم ولی آنها از تک فرصت خود استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فرهاد مجیدی بعد از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در هر دو نیمه از پرسپولیس بهتر بودیم ولی آنها از تک فرصت خود استفاده کردند. دربی همین است، هر تیمی از فرصت‌ها استفاده کند برنده می‌شود. با این حال مسئولیت باخت را بر گردن می‌گیرم. اگر پنالتی اول بازی را می‌گرفتند شرایط بهتر می‌شد و ما مستحق باخت نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص استوری آذری جهرمی وزیر ارتباطات علیه تیم استقلال گفت:« واقعا یک وزیر آنقدر شعور ندارد که نمی‌داند با یک برد و باخت تماشاگران تحت تاثیر قرار گرفته و ناراحت یا خوشحال می‌شوند؟ البته با وجود چنین وزرایی کشور ما دچار مشکل شده است. امیدوارم سطح و شعور این افراد در حد یک وزیر باشد.»

وی در خصوص عملکرد تیم استقلال در جریان این مسابقه گفت:« ما اصلا مستحق شکست نبودیم و در کل بازی از حریف بهتر بودیم و همانطور که گفتم حق تیم استقلال در این دیدار شکست نبود.»

مجیدی در خصوص اینکه تیمش در 3 دیدار پایان لیگ برتر فقط یک امتیاز کسب کرده است و چرا این تیم در بازی ‌های آسیایی با لیگ اینقدر متفاوت ظاهر شده است گفت:«واقعا باید بگردم و مشکل تیمم را پیدا کنم. ما بعد از بازی‌های آسیایی اصلا تمرکز نداریم چون دیدید که پرسپولیس با همین تمرکز از یک موقعیت استفاده کرد و به پیروزی رسید.»

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه سیاوش یزدانی عصبانی بود و مرتب اعتراض می‌کرد گفت: من عصبانیتی ندیدم.

وی در خصوص اینکه برنامه استقلال برای کسب جام در این فصل چیست گفت: تمام تمرکز و نیروی ما روی جام حذفی است. شکست مقابل پرسپولیس برای من خیلی سخت است چون زیاد آن را در دوران بازی کردنم تجربه نکرددم. با این حال تمام تلاش ما این است که در جام حذفی پیروز شویم.

وی در خصوص دلیل بازی ندادن مرادی گفت: قبل از بازی با ذوب آهن از ناحیه دوقلو دچار کشیدگی شد و شرایط آمادگی صد در صد را نداشت.به همین دلیل نشد از وی استفاده کنیم.

وقتی شرایط بازی به نفع ما بود، توپ و زمین را در اختیار داشتیم و بر خلاف بازی گل خوردیم باعث شد تا تمرکز مان را از دست بدهیم. شاید عصبانیتی که شما می‌گویید به این دلیل بود.

برچسب ها: استقلال، باشگاه پرسپولیس، دربی، فرهاد مجیدی، وزیر ارتباطات تعداد بازديد: 275 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز