Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:10

5
فروردین
عجیب‌ترین مدل مو‌های بازیکنان فوتبال + عکس

عجیب‌ترین مدل مو‌های بازیکنان فوتبال + عکس

گاهی اوقات بازیکنان فوتبال با مدل‌های مو‌های عجیبی پا به مسابقه می‌گذارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فوتبال جذاب‌ترین ورزش در جهان است و بازیکنان در این رشته ورزشی نیز گاهی با پوشش‌های مختلف و یا حتی مدل مو‌های عجیبی و غیر معقول در زمین بازی حاضر می‌شوند، این اتفاق نیز هم برای بازیکنان مشهور و هم برای بازیکنانی که کسی آن‌ها را نمی‌شناسد پیش افتاده است.

به ۱۰ مدل موی عجیب بازیکنان مشهور دنیای فوتبال اشاره خواهیم کرد.

۱. گونزالو هیگوآین (اینتر میامی آمریکا)

مهاجم سابق تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس که در سال‌های حضور خود در این تیم‌ها عملکرد درخشانی را داشته است هیچ گاه به داشتن قیافه و مدل موی عجیب شهرت نداشته است، اما او بعد از حضور در مکزیک تصمیم به تغییر گرفته است و چنین چهره‌ای برای خود درست کرده است.

۲. مروان فلینی (تیم ملی بلژیک)

فلینی بلند قامت همیشه به داشتن مو‌های فر و بلند خود شهرت داشته است، اما او بعد از انتقال به تیم منچستریونایتد تصمیم گرفت که مدل مو‌های خود را تغییر دهد و در مقطعی کوتاه با چنین مدل مویی در زمین مسابقه حضور پیدا کند.

۳. پل پوگبا (یوونتوس ایتالیا)

ستاره فرانسوی دنیای فوتبال همیشه و به هر مناسبتی و حتی به هر دلیل ساده‌ای مدل مو‌های خود را تغییر می‌دهد، تغییری که همیشه به عجیب‌ترین شکل خود هم انجام می‌پذیرد. پوگبا بستگی به حضور در تیم ملی و تیم باشگاهی خود مدل مویی مناسب آن را برای خود انتخاب می‌کند.

۴. جیوانی سیمئونه (جنوا ایتالیا)

پسر سرمربی معروف دنیای فوتبال دیگو سیمئونه بر خلاف پدر خود که همیشه با یک چهره خاص و ساده در کنار زمین حاضر می‌شود، سعی می‌کند مدل مو‌های مختلفی را در مستطیل سیز امتحان کند. این مهاجم آینده دار آرژانتینی در مقطعی از فصل گذشته با چنین مدل موی عجیبی در سری آ ایتالیا مشغول به بازی کردن شد.

۵. موسی دیابی (پاری سن ژرمن فرانسه)

دیابی ۲۱ ساله که اکنون در بایرن لورکوزن و در بوندسلیگا بازی می‌کند در زمان حضور کوتاه خود در پاری سن ژرمن در مقطعی با این مدل مو و چنین رنگی روی سر خود بازی می‌کرد. این فرانسوی در حضور کوتاه مدت خود دراین تیم فرانسوی نه به خاطر عملکرد فنی بلکه تنها به خاطر مدل مو‌های خود شناخته می‌شد.

۶.ایوان پریسیچ (تیم ملی کرواسی)

مهاجم ۳۲ ساله تیم فوتبال اینتر که سابقه حضور با تیم ملی کرواسی را نیز در فینال جام جهانی داشته است در چام ملت‌های ۲۰۱۶ در فرانسه و قبل از بازی با تیم ملی پرتغال مدل مو‌های خود را عوض کرد و مو‌های خود را مانند پرچم کشور خود درست کرد، اتفاقی که کمکی به نتیجه گرفتن کروات‌ها در آن مسابقه نداشت.

۷. کواریشما (تیم ملی پرتغال)

هافبک با سابقه پرتغالی دنیای فوتبال که در تیم‌های مختلفی بازی کرده است همیشه حاشیه‌های زیادی را تجربه کرده است. اما یکی از این حاشیه‌ها مربوط به مدل موی عجیب او بود که در جریان بازی‌های ملی برای خود درست کرد. مدل مویی که کسی شبیه به آن را ندیده است.

۸. جبرئیل سیسه (لیورپول انگلیس )

ستاره فرانسوی سابق دنیای فوتبال در زمان حضور خود در لیگ انگلیس نه به دلیل عملکرد فنی خود بلکه به دلیل حاشیه‌ها و همچنین مدل‌های عجیب خود در نوع پوشش شناخته می‌شد. چبرئیل سیسه در یکی از فصل‌های حضور خود در لیورپول چنین مدل عجیبی را برای مو‌های خود انتخاب کرد.

۹. دنی آلوز (بارسلونا اسپانیا)

دنی آلوز یکی از پر حاشیه‌ترین و البته بهترین مدافعان تاریخ فوتبال جهان است و در تمام تیم‌هایی که در آن حضور داشته است موفق به کسب قهرمانی‌های متعدد شده است. دنی آلوز در مقطعی کوتاه و در زمان حضور در بارسلونا مدل مویی عجیب را برای خود انتخاب کرد. مدلی که دلیل گذاشتن آن هنوز هم مشخص نیست.

۱۰. رونالدو (تیم ملی برزیل)

یکی از بهترین مهاجمان تاریخ در زمان بازیگری خود همیشه با سری تراشیده در زمین بازی حاضر می‌شد. اما یک بار و در مسابقاتی بسیار مهم (جام جهانی ۲۰۰۲) مدل مو‌های خود را تغییر داد. مدلی که بسیار عجیب بود. رونالدو بعد‌ها عنوان کرد که با این مدل مو سعی داشت توجه رسانه‌ها را به مصدومیت خود کمتر کند و رسانه‌ها درباره مو‌های او صحبت کنند.

 

برچسب ها: مدل مو، فوتبال اروپا تعداد بازديد: 306 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز