Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 02:59

28
اسفند
گلایه فرشید باقری از بازیکنان استقلال بعد از جدایی

گلایه فرشید باقری از بازیکنان استقلال بعد از جدایی

فرشید باقری هافبک دفاعی کرمانی آبی‌پوشان استقلال با حضور در ساختمان باشگاه و جلسه با مدیرعامل، به صورت توافقی از جمع شاگردان فرهاد مجیدی جدا شد

خبرآنلاین: پس از این جدایی، فرشید باقری در مقابل ساختمان باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت: به صورت توافقی جدا شدم، فکر می‌کنم این اتفاق باید زودتر از این‌ها می‌افتاد چرا که خیلی وقت بود نه من به استقلال می‌توانستم کمک کنم و نه استقلال به من.

در اوایل حضورم در استقلال، کمی طول کشید تا در تیم جا بیفتم اما بعد از آن شرایط خوب شد، سپس مصدومیت من را از تیم دور کند. پارسال کامل درگیر مصدومیت بودم، البته حالا دیگر تمام شد و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و برای کادرفنی و بازیکنان و دوستانم.

او با گلایه از همبازیان خود در استقلال ادامه داد: درست است که یک زنگ به من نزدند بعد از این‌که این اتفاقات افتاد، اما برای همه آن‌ها و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم؛ امیدوارم اتفاقات خوبی برای آن‌ها بیفتد. مقصد بعدی‌ام هنوز مشخص نیست، پیشنهادات خوبی خداراشکر دارم اما من به دنبال جایی هستم که آرامش داشته باشم و از همه تیم‌هایی که پیشنهاد دادند، متشکرم اما من بیشتر در حال حال حاضر به دنبال آرامش هستم که بتوانم نیم‌فصل دوم را راحت‌تر بازی کنم.

فرشید باقری درباره شرایط مالی که با باشگاه استقلال توافق کرده، توضیح داد: در فضایی دوستانه جدا شدم و با هم توافق کردیم؛ انشالله که باشگاه هم به تعهدات کادرفنی قبلی و هم ما عمل کند و امید به خدا به مشکلی بر نمی‌خوریم.

برچسب ها: باشگاه استقلال، فرشید باقری تعداد بازديد: 248 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز