Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 11:44

15
آذر
فکری برای بازگشت آقای گل لحظه شماری می‌کند

فکری برای بازگشت آقای گل لحظه شماری می‌کند

محمود فکری به عملکرد فنی ارسلان مطهری و مهدی قایدی اعتقاد کامل دارد ولی پیگیر بازگشت دیاباته است.


 خبرورزشی؛ فکری که در هفته های اول لیگ برتر از دیاباته به طور ثابت استفاده نکرد،عقیده داشت شیخ از نطر بدنی عقب است که البته نظر درستی هم داشت اما حالا پیگیر بازگشت این مهاجم است چون عقیده دارد رقابت بیشتر در خط حمله به سود ارسلان و قایدی است و با بازگشت دیاباته، این دو مهاجم هم شرایط بهتری پیدا می‌کنند.

دیاباته و قایدی فصل گذشته روی هم ۲۵ گل برای استقلال زدند و روی ۱۰،۱۲ گل دیگر هم تاثیر داشتند اما این فصل شروع خوبی نداشته‌اند. خیلی‌ها می‌گویند بعد از جرو بحث فکری و دیاباته در اهواز، این مهاجم اهل مالی شرایط روحی خوبی ندارد و قایدی هم در حال و هوای لژیونر شدن است اما محمود فکری قصد دارد این دو مهاجم و البته ارسلان مطهری را دوباره به روزهای اوج برگرداند و در این راه روی بازگشت دیاباته و رسیدن او به دربی حساب خاصی باز کرده است.

برچسب ها: سیامک انصاری، شیخ دیاباته، باشگاه استقلال، لیگ برتر فوتبال، مهدی قایدی، محمود فکری، ارسلان مطهری تعداد بازديد: 222 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز