Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:40

4
آذر
پرسپولیس بی‌خیال شجاع نمی‌شود!

پرسپولیس بی‌خیال شجاع نمی‌شود!

مدیریت پرسپولیس می‌خواهد حق طرفداران را از بازیکنی که به یکباره باشگاه را در سخت ترین شرایط ممکن تنها گذاشت و رفت، زنده کند.

به گزارش جام نیوز، مدیریت پرسپولیس می‌خواهد حق طرفداران را از بازیکنی که به یکباره باشگاه را در سخت ترین شرایط ممکن تنها گذاشت و رفت، زنده کند.

 باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال پیگیری پرونده شکایت از شجاع خلیل زاده است. مدافعی که به راحتی هرچه تمام تر پس از فینالیست شدن پرسپولیس این تیم را رها کرد و به باشگاه الریان قطر پیوست. عجیب تر اینکه بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها که با بوسه زدن بر لوگو باشگاه همیشه تعصّبش را به این تیم نشان می‌داد به یکباره راهی تیم جدید شد و در اولین مراسم رونمایی از پیراهن به لوگوی این باشگاه بوسه زد تا مشخص شود مسائل دیگری در جریان است و این بازیکن هر کجا لوگو ببیند، بوسه میزند! اما به هر حال در موضوع جدایی شجاع، اتفاقات بیشتری هم رخ داده است.


باشگاه پرسپولیس از روزی که شجاع به الریان دوحه پیوست، از ارائه آیتیسی به این بازیکن خودداری کرد و کار به جایی رسید که باشگاه الریان برای دریافت کارت بازی شجاع مجبور شد با فیفا مکاتبه کند. فدراسیون جهانی فوتبال نیز به صورت موقت کارت آی تی سی برای شجاع ارسال کرد اما مدت زمان استفاده از این کارت چندان زیاد نیست. در واقع فیفا تنها به این علت برای شجاع کارت بازی موقت صادر کرده که مدیران باشگاه الریان بتوانند زمانی برای حل اختلافات خود و طی کردن روند امور اداری با باشگاه پرسپولیس داشته باشند اما پرسپولیسی‌ها زیر بار این داستان نمی روند و معتقدند باید هرچه سریع‌تر تکلیف شجاع در مراجع دیگری مشخص شود. آنها به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند. در قرارداد بین پرسپولیس و شجاع خلیل‌زاده، کمیته انضباطی ایران به عنوان اولین مرجع رسیدگی به اختلافات عنوان شده و از این رو شکایت باشگاه در ابتدا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشیده شد.


حالا رای اولیه باید در کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد. از این رو شجاع برای فردا به کمیته وضعیت فراخوانده شده تا پاسخگوی ماجراجویی هایش طی یکی، دو ماه گذشته و فسخ قرارداد یکباره خود باشد. او به مدیریت قبلی باشگاه معترض بود و به دنبال عقد یک قرارداد شش ساله با رقمی باورنکردنی و نجومی می گشت که آن زمان مهدی رسول پناه زیر بار خواسته خلیل زاده نرفت و به همین علت شجاع با استفاده از یک سری بندهای داخل قراردادش، فسخ  یک طرفه گرفت و به قطر رفت. البته او با این رفتار تمام محبوبیتی که نزد هواداران پرسپولیس داشت را به حراج گذاشت اما به هر حال از جمع سرخپوشان رفتنی شده ولی هنوز مدیران پرسپولیس می‌گویند مسائلی در میان است که می‌توانند بابت آن، شجاع را مجبور به پرداخت رقمی از قراردادش کنند. مقابله با رفتار عجیب شجاع یکی از مسائلی بود که می توانست برای هواداران بسیار حائز اهمیت باشد و حالا مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس قصد دارد چنین رویه ای را در پیش بگیرد. به زبان سادهتر جعفر سمیعی می خواهد حق پرسپولیس را از بازیکنی که به یکباره باشگاه و هواداران را در سختترین شرایط ممکن تنها گذاشت و رفت، زنده کند.

برچسب ها: فوتبال، باشگاه پرسپولیس، بازیکن، شجاع خلیل زاده، فیفا، یحیی گل محمدی، باشگاه الریان قطر تعداد بازديد: 303 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز