Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 03:26

4
آذر
۵ کاندیدای مدیر عاملی استقلال

۵ کاندیدای مدیر عاملی استقلال

مدیر عامل جدید باشگاه استقلال، از بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه انتخاب خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیر عاملی و عضویت وی در هیئت مدیره، توسط دیگر اعضاء  اداره می‌شود.

بیشتر پرونده‌های شکایت خارجی و داخلی از باشگاه استقلال، توسط همین اعضاء حل و فصل شده است و این موضوع امتیاز بزرگی  محسوب می‌شود.

در حال حاضر بحث انتخاب مدیر عامل جدید باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسد و از افرادی از جمله نظری جویباری، الماسی و دیگر گزینه ها نام برده می‌شود که با پیگیری‌های انجام شده، به نظر می رسد این نفرات روی صندلی ریاست باشگاه جایی نخواهند داشت.

با این وجود علی نامداری، فرد جدیدی است که به احتمال زیاد به این هیئت اضافه و تعداد اعضاء را به ۵ نفر می‌رساند که پس از انتصاب او به خاطر همدلی موجود میان اعضاء، یک نفر از این افراد ریاست باشگاه را عهده دار خواهد شد.

با توجه به عملکرد مثبت هیئت مدیره، قرار نیست مدیر جدیدی از بیرون باشگاه به عنوان مدیر عامل انتخاب شود و از میان ۵ عضو، یک نفر سکان باشگاه را در دست خواهد گرفت.

 

برچسب ها: باشگاه استقلال، لیگ برتر فوتبال، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال، هیئت مدیره استقلال تعداد بازديد: 458 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز