Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 14:38

13
مهر
پرسپولیس به AFC درس عبرت داد؛ آبروی فوتبال ایران فینالیست شد

پرسپولیس به AFC درس عبرت داد؛ آبروی فوتبال ایران فینالیست شد

دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که فینال منطقه غرب بود، در روزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کمک به عربستانی‌ها سنگ تمام گذاشت با برتری پرسپولیس به پایان رسید.


 تهران (پانا) - دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که فینال منطقه غرب بود، در روزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کمک به عربستانی‌ها سنگ تمام گذاشت با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

 پرونده دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن با برگزاری دیدار نیمه نهایی جام و فینال منطقه غرب در شهر دوحه بسته شد.

پرسپولیس در روزی که ساعتی قبل از بازی با اعلام حکم محرومیت عجیب عیسی آل کثیر با شوک بزرگی روبرو شده بود، به مصاف تیم پرستاره النصر عربستان رفت.

در این بازی ابتدا النصر در دقیقه 36 با پنالتی عجیبی که داور سنگاپوری اعلام کرد پیش افتاد اما مهدی عبدی که جانشین عیسی آل کثیر شده بود در دقیقه 42 گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. در نیمه دوم بازی هر چند جریان بازی در اختیار تیم عربستانی بود اما سوت بازی با تساوی یک بر یک به صدا در آمد تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در وفت‌های اضافه هم با اینکه پرسپولیس با اخراج احسان پهلوان ده نفره شده بود، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا کار به ضربات پنالتی کشید و در نهایت این تیم پرسپولیس بود به پیروزی 5 بر 3 رسید و راهی فینال شد.

برچسب ها: پرسپولیس، لیگ قهرمانان آسیا، یحیی گل محمدی، AFC، عیسی آل کثیر، النصر عربستان تعداد بازديد: 309 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز