Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 21:56

25
شهریور
مذاکره دوباره استقلال با علی کریمی

مذاکره دوباره استقلال با علی کریمی

ظاهرا مسئولان استقلال امروز در یک جلسه با مدیربرنامه‌های علی کریمی حضور پیدا کرده و در خصوص ادامه همکاری، مذاکراتی داشته اند.

ورزش سه نوشت: ظاهرا مسئولان استقلال امروز در یک جلسه با مدیربرنامه‌های علی کریمی حضور پیدا کرده و در خصوص ادامه همکاری، مذاکراتی داشته اند.

 

در حالیکه این روزها هواداران استقلال به شدت اخبار مربوط به بازگشت آندره آ استراماچونی را دنبال می کنند، اما یک خبر غافلگیرکننده پیرامون باشگاه استقلال به گوش می رسد.

 

ظاهرا قرار بوده است که امروز مدیران استقلال در نشستی با مدیربرنامه ‌های علی کریمی شرکت کرده و در خصوص تمدید قرارداد این بازیکن، با یکدیگر وارد مذاکره بشوند. به گفته یک منبع مطلع مدیران استقلال پیشنهاد جدید خود را به کریمی ارائه کرده اند و ممکن است کریمی برای کمک به تیم حداقل برای رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا پیراهن استقلال را دوباره برتن کند.او که برنامه خود را بر جدایی بر استقلال گذاشته بود با توجه به شرایط شاید به کمک هم تیمی ها برود تا استقلال شرایط بهتری برای صعود از گروه خود پیدا کند.

 

در صورتی که احتمالات تمدید قرارداد با کریمی قطعی و رسمی شود، این بازیکن طی در 48 ساعت آینده  راهی دوحه خواهد شد تا به کاروان استقلال در قطر ملحق شود.

 

البته تا اعلام رسمی نتیجه مذاکرات استقلال و کریمی، نمی توان ماندن این بازیکن در جمع آبی پوشان را قطعی دانست.

 

حضور علی کریمی یک خبر مهم برای مدیران باشگاه با توجه به روند مذاکره با استراماچونی است.

بیشتربخوانید:

امیدواری سرپرست استقلال به بازگشت استراماچونی

استراماچونی آماده بازگشت به استقلال +عکس

سعادتمند: گزینه اول ما مجیدی بود

افشاگری دوست استراماچونی درباره بازگشت وی به استقلال

قنبرزاده: استراماچونی قرارداد ببندد مشمول قانون منع جذب مربی خارجی می‌شود

برچسب ها: استقلال، بازیکن، استراماچونی، لیگ قهرمانان آسیا، علی کریمی، هواداران استقلال، قطر تعداد بازديد: 330 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز