Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 12:02

18
شهریور
رسول پناه: مغانلو منتفی شد، دو بازیکن جدید فردا جذب می کنیم

رسول پناه: مغانلو منتفی شد، دو بازیکن جدید فردا جذب می کنیم

مهدی رسول پناه امروز به هنگام خروج از باشگاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره منتفی شدن حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن که ویزای پرتغال را گرفته و قرار است

به گزارش همشهری آنلاین مهدی رسول پناه امروز به هنگام خروج از باشگاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.  سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره منتفی شدن حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن که ویزای پرتغال را گرفته و قرار است برای ادامه بازی به این کشور برود.ما یک مهاجم امروز به ما معرفی شده و قرار است ان شالله فردا این موضوع نهایی شود.

رسول پناه در خصوص جذب شهاب زاهدی نیز گفت: اجازه بدهید نهایی که شود به شما اعلام می کنیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب علی شجاعی توضیح داد: این بازیکن هم گزینه ما است و فردا وضعیتش تعیین تکلیف می شود.

رسول پناه درباره بحث استعفای یحیی گل محمدی گفت: هیچ مشکلی نیست و سوء تفاهمی بود که رفع شد. اکنون هم می خواهم سر تمرین بروم.

برچسب ها: باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی، شهریار مغانلو، رسول پناه، علی شجاعی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تعداد بازديد: 434 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز