Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 11:48

12
شهریور
استقلال - تراکتور؛ رونمایی از چهره قهرمان جام شگفتی‌ها

استقلال - تراکتور؛ رونمایی از چهره قهرمان جام شگفتی‌ها

مرحله فینال جام حذفی بین تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور روز پنج شنبه ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) مشهد برگزار و چهره قهرمان این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

مرحله فینال جام حذفی بین تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور روز پنج شنبه ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه  خالی از تماشاگر امام رضا (ع) مشهد برگزار و چهره قهرمان این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در شرایط متفاوتی روز پنج شنبه با یکدیگر بازی می‌کنند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در دربی پایتخت و صعود به مرحله فینال جام حذفی فقط چند دقیقه خوشحالی کردند و فرهاد مجیدی با استعفایش در اینستاگرام همه آبی پوشان پایتخت را در شوک فرو برد.

البته فرهاد مجیدی با وساطت مجید نامجو مطلق و برخی از بازیکنان دوباره به تمرینات استقلال بازگشت تا در فینال جام حذفی روی نیمکت فنی تیم خود بنشیند.

همچنین جدال سعادتمند و مجیدی  ادامه دارد و هیچ کدام از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند و شاید همین اختلافات بر روی روحیه بازیکنان استقلال در بازی  فینال جام حذفی تاثیرگذار باشد.

مجیدی باید در روز‌های باقی مانده به فینال جام حذفی به بازیکنان خود روحیه لازم را بدهد تا آن‌ها با آمادگی کامل به مصاف حریف تبریزی خود بروند.

تیم فوتبال تراکتور با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به فینال جام حذفی صعود کرد و سهمیه آسیایی را به دست آورد. این تیم تبریزی به این موضوع اکتفا نکرده و به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها است، اما کار سختی برابر استقلال دارد.

سرخپوشان تبریزی همانند حریف خود با مسائل حاشیه‌ای مواجه هستند و رشید مظاهری دروازه بان این تیم تبریزی قراردادش را یک طرفه فسخ کرد، اما فدراسیون فوتبال فسخ قرارداد این دروازه بان را باطل کرد.

طبق اعلام ساکت، رشید مظاهری دروازه بان تراکتور در ترکیب اصلی این تیم تبریزی  برابر استقلال حضور ندارد و محمدرضا اخباری از دروازه سرخپوشان تبریزی در روز پنج شنبه محافظت می‌کند.

اخباری، برابر دیاباته و قایدی،  زوج خط حمله استقلال در فینال جام حذفی کار سختی پیش رو دارد و باید دید می‌تواند قابلیت و توانایی خود را به کادر فنی تراکتور ثابت کند یا خیر.

علاوه بر این محرومیت رضا اسدی به دغدغه اصلی الهامی تبدیل شده است و به نظر می‌رسد ایمانی جای خالی این بازیکن را در زمین مسابقه پر کند. ایمانی باید مانع بازی‌سازی هافبک‌های خلاق استقلال در میانه زمین شود.

استقلال - تراکتور /  رونمایی از چهره قهرمان جام شگفتی ها/ دوئل سرنوشت ساز بین فرهاد و ساکت

اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، کاپیتان‌های ملی پوش تراکتور می‌دانند که همه نگاه‌ها به سمت آن‌ها معطوف است تا بتوانند با تجربه بالای خود گره گشای سرخپوشان تبریزی در بازی فینال جام حذفی باشند.  

جدال فرهاد مجیدی و ساکت الهامی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و نتیجه این بازی در سرنوشت این ۲ مربی تاثیرگذار است. البته مجیدی بیان کرده  در صورتی که تیمش قهرمان جام حذفی شود باز هم در این تیم نمی‌ماند و مدیران استقلال به دنبال جانشینی برای او باشند.

سیاوش یزدانی به علت مصدومیت نمی‌تواند تیم استقلال را در فینال جام حذفی همراهی کند. رشید مظاهری، رضا اسدی و رضا شکاری نیز غایبان تراکتور در این بازی هستند.

مسیر راه یابی استقلال و تراکتور به فینال جام حذفی 

تیم فوتبال استقلال با عبور از سد تیم‌های فوتبال گل ریحان البرز، فجرشهید سپاسی، سپاهان و پرسپولیس به مرحله فینال جام حذفی راه یافت. تراکتور نیز با پیروزی برابر پاس، نود ارومیه، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان فینالیست شد.

آبی پوشان پایتخت با ۷ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم در جام حذفی هستند و سرخپوشان تبریزی هم یک قهرمانی در این رقابت‌ها دارند.

استقلالی‌ها به دنبال هشتمین قهرمانی خود در جام حذفی هستند و تراکتوری‌ها هم می‌خواهند بعد از ۷ سال دومین قهرمانی خود را در این رقابت‌ها به دست آورند.

موعود بنیادی فر قضاوت فینال جام حذفی فوتبال را برعهده دارد.

برچسب ها: استقلال، جام حذفی، ترکیب استقلال، فرهاد مجیدی، تراکتور، فینال جام خذفی، ترکیب تراکتورسازی تعداد بازديد: 286 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز