Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 20:47

12
شهریور
مجیدی: استقلال خانه ما بود، نگذاشتند در خانه خودمان احساس آرامش کنیم

مجیدی: استقلال خانه ما بود، نگذاشتند در خانه خودمان احساس آرامش کنیم

سرمربی استقلال در پاسخ به حرف‌های مدیرعامل باشگاه گفت: بچه پنج ساله هم از مصاحبه ایشان می‌تواند تشخیص دهد که این مدیریت علاقه‌ای به موفقیت تیم در این مقطع ندارد.

در حالی که استقلال روز پنجشنبه در فینال جام حذفی مسابقه حساسی با تراکتور را برگزار خواهد کرد، جنگ رسانه‌ای احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها ادامه دارد.

اگرچه مجیدی بعد از وساطت وریا غفوری و مجید نامجومطلق تصمیم گرفت به کارش در استقلال ادامه دهد و بعد اعلام کرد فینال حذفی آخرین حضورش روی نیمکت آبی پوشان است، امروز هم بدون هیچ حاشیه‌ای در تمرین استقلال حضور یافت و در صحبتی که با بازیکنان داشت، از آن‌ها خواست با اتحاد و یکدلی برای کسب عنوان قهرمانی کار را جلو ببرند.

با وجود رفتار حرفه‌ای مجیدی، اما دوشنبه شب سعادتمند بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مصاحبه‌ای بلندبالا را با خبرنگاران انجام داد و طی آن اعلام کرد که اگر استقلال در فینال نتیجه لازم را نگیرد، با گزینه‌های دیگر برای قبول هدایت تیمش وارد مذاکره می‌شود.

این صحبت‌ها در شرایطی که آبی‌ها کمتر از ۷۲ ساعت دیگر باید در فینال حذفی به میدان بروند، به مذاق خیلی‌ها و از جمله فرهاد مجیدی خوش نیامده است.

سرمربی استقلال که مدت زیادی است سکوت پیشه کرده الان هم علاقه زیادی به صحبت درباره موضوعات ندارد و می‌خواهد همه چیز را به بعداز فینال حذفی موکول کند، اما وقتی صحبت‌های سعادتمند را شنید، جملاتی را در این خصوص بیان کرد.

مشروح گفت و گو با فرهاد مجیدی در ادامه آمده است:

*شنیده اید که آقای سعادتمند اعلام کردند اگر در فینال حذفی نتیجه لازم کسب نشود، با گزینه‌های دیگر برای سرمربیگری مذاکره می‌کنند؟
من می‌خواهم به آقای سعادتمند بگویم که اگر قهرمان جام حذفی شدیم، بازهم به گزینه دیگری فکر کند. چون اگر بخواهم در استقلال باشم با مجموعه‌ای کار می‌کنم که صداقت داشته باشند. به احترام هواداران، همکاران و بازیکنانم فقط به خاطر فینال جام حذفی برگشتم و بعد از این بازی حتی یک لحظه هم حاضر به همکاری با این افراد نیستم و تا روزی که این مدیریت در استقلال حضور دارد، تحت هیچ عنوان به این تیم برنمی‌گردم. بچه پنج ساله هم از مصاحبه ایشان می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که این مدیریت علاقه‌ای به موفقیت تیم استقلال در این مقطع ندارد. آن‌ها می‌خواهند با این مصاحبه‌ها به تیم من در آستانه فینال ضربه بزنند

*پس تصمیم تان برای خداحافظی از استقلال بعد از فینال حذفی قطعی است؟
متاسفم که مدیریت پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا نصیب کسانی شده که بویی از صداقت نبرده‌اند. برای حفظ آرامش تیم قصد نداشتم تا بعد از بازی فینال حرفی بزنم، اما مصاحبه امشب ایشان باعث شد تا در مقام پاسخگویی بربیایم. به صورت مفصل همه چیز را بعد از بازی فینال به هواداران و رسانه‌ها خواهم گفت و اینجا یادآورم شوم که مسؤولیت هرگونه اتفاق ناخوشایندی در روز پنج‌شنبه برعهده مدیریتی است که با کارشکنی به تیم استقلال قبل از دربی ضربه زده است و این هفته هم با بازار شایعاتی که درباره نیمکت تیم استقلال به راه انداختند، حاشیه‌های تازه‌ای به وجود آوردند، اما می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم که به فکر حمایت از تیمی باشند که در هر حالت با این همه حاشیه در طول این فصل شایسته تقدیر هستند.

*ظاهرا آقای سعادتمند ظهر دوشنبه شما را به ناهار دعوت کردند و شما نپذیرفتید. درست است؟
من تا صد سال دیگر هم با این افراد ناهار نمی‌خورم. هیچ کاری هم در آن ساعت نداشتم، اما دوره این نمایش‌های تبلیغاتی گذشته است.

*فکر نمی‌کنید در فاصله کمتر از چند ساعت تا فینال حذفی این حواشی به استقلال لطمه می‌زند؟
شما ببینید فوتبال را به چه روزی انداخته اند که چنین آدم‌هایی اینطور درباره سرمربی تیم شان حرف می‌زنند. ببینید فوتبال ایران چقدر بدبخت شده است. ببینید فوتبال دست کسانی افتاده که اینطور با تیمی که چند ساعت بعد باید در فینال حذفی به میدان برود، رفتار می‌کنند.

*نمی خواهید به طور شفاف‌تر درباره مسائل موجود حرف بزنید؟
من الان فقط می‌گویم که مشکلات زیادی در این مدت داشتم. شاید فکر نمی‌کردند در طول ۶ ماه استقلال با سرمربیگری من نایب قهرمان لیگ برتر شود و در آستانه قهرمانی حذفی قرار بگیرد و حالا می‌خواهند با درست کردن حواشی جام را از ما بگیرند. با این حال من اصلا با این افراد نیستم و ترجیح می‌دهم الان حرف دیگری نزنم. انشاالله بعد از فینال حذفی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به طور مفصل با هواداران فهیم استقلال مسائل را مطرح می‌کنم.

*حرف پایانی؟
از هواداران عزیزمان تشکر می‌کنم که همواره حامی مان بودند. من تصمیمم را برای رفتن گرفته بودم، اما اگر برگشتم و خواستم تا بازی فینال کنار تیم باشم فقط به این دلیل بود که دوست نداشتم هواداران عزیزمان مکدر شوند. همانطور که گفتم به زودی همه چیز را خواهم گفت. فقط این را هم بگویم استقلال خانه ما بود، ولی آقایان نگذاشتند در خانه خودمان احساس امنیت و آرامش کنیم.

منبع: ورزش سه

برچسب ها: فوتبال، تیم استقلال، وریا غفوری، فرهاد مجیدی، فینال جام حذفی، مجید نامجو مطلق تعداد بازديد: 398 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز