Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 02:25

17
دی
استراماچونی: یک روز به استقلال برمی‎‌گردم!

استراماچونی: یک روز به استقلال برمی‎‌گردم!

نشریه ایتالیایی مدعی شد آندره آ استراماچونی با تغییر مدیریت باشگاه استقلال دوباره به تهران برمی‌گردد.

خبرورزشی نوشت:نشریه ایتالیایی مدعی شد آندره آ استراماچونی با تغییر مدیریت باشگاه استقلال دوباره به تهران برمی‌گردد.

نشریه توتومرکاتووب در جدیدترین گزارش خود پیرامون جدایی آندره آ استراماچونی نوشت: "رابطه آندره آ استراماچونی و هواداران تیم استقلال تهران فراتر از فوتبال است. استراماچونی در قلب مردم ایران پیشروی کرده است و برعکس. با وجود جدایی هرگز احساس آن‌ها نسبت به هم از بین نرفته است. از تحریم بازار در تابستان گرفته تا بسیاری از موقعیت‌های کوچک که منجر به وداع مربی شد؛ از عدم حضور مترجم در اولین مسابقه تا پرداخت منظم دستمزدها. در مدت زمان کوتاه حضور این سرمربی روی نیمکت استقلال آن‌ها پس از شش سال به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رسیدند. "

در ادامه این گزارش آمده است: "پس از خداحافظی استراماچونی، رئیس باشگاه (امیرحسین فتحی) از سمتش استعفا کرد، اما در هیات مدیره باقی ماند؛ بنابراین چنین ماجرایی مانند بازپس‌گیری اشک بود. اما امکان مذاکره وجود نداشت، این یک مشکل اقتصادی نبود. این مسئله احساسی است. استقلال به هر حال صفحه جدیدی را ورق زده است، امروز سرمربی جدیدی را معرفی کرد که البته استراماچونی او را نزدیک خود احساس می‌کند و از او حمایت می‌کند. این سرمربی فرهاد مجیدی است که در ماه دسامبر پس از پیدا کردن توافق با این باشگاه مجبور به ترک آنجا شد، زیرا هواداران با صدای بلند خواستار بازگشت سرمربی ایتالیایی شده بودند. داستانی که فراتر از فوتبال است. "

سایت ایتالیایی همچنین مدعی شد که مدیریت باشگاه استقلال دستخوش تغییر می‌شود و این راه بازگشت استراماچونی به ایران را هموار خواهد کرد: " گفته نمی‌شود که در تابستان استراماچونی و استقلال نمی‌توانند دوباره یکدیگر را ملاقات کنند. مدیریت این باشگاه طی ماه‌های آینده تغییر خواهد کرد. هرگز نگو هرگز. استراماچونی در این باره به توتومرکاتووب می‌گوید: "من مطمئن هستم که یک روز برمی‌گردم. " استراماچونی جایی را ترک کرده است که هنوز نامش را در صفحه رسمی اینستاگرامش نگه داشته و هواداران آن تیم هم برای بازگشتش تنها در یک پست نزدیک به ۳ میلیون کامنت ثبت کرده‌اند. "

برچسب ها: تیم فوتبال استقلال، آندره استراماچونی، سرمربی استقلال، جانشین استراماچونی، فرهاد مجیدی، برگشت اسراماچونی به استقلال تعداد بازديد: 439 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز