Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 10:47

11
دی
نگاهی به معادلات پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات نیم‌ فصل

نگاهی به معادلات پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات نیم‌ فصل

دوشنبه هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه دادند که محوریت این جلسه چگونگی حضور پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات بود.

پرسپولیس که البته بازیکنان تاثیرگذار زیادی در اختیار دارد، برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و ادامه بازی‌های لیگ برتر و جام‌حذفی نیاز به چند بازیکن جدید خواهد داشت و برای اضافه کردن نفرات جدید، چند بازیکن باید در نیم‌فصل از جمع سرخ‌های پایتخت جدا شوند و در نیم‌فصل دوم پیراهن تیم جدیدی را بر تن کنند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به معادلات پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات.

بیشتر بخوانید:

ادعای جنجالی: اخراج 2 ستاره پرسپولیس بخاطر خبرچینی!!

خبر‌های غیررسمی حکایت از حضور قطعی ۴ بازیکن در لیست مازاد این تیم دارد. ضمن این‌که کالدرون با توجه به فعالیت باشگاه، نفر پنجمی را نیز معرفی کرده، اما خروج این هافبک از لیست تیم منوط به جذب یک بازیکن بازیساز است. با توجه به اتفاقات نیم‌فصل از همین حالا می‌توان جدایی امید عالیشاه و حسین ماهینی از جمع سرخ‌ها را قطعی دانست. امیر روستایی و آدام همتی نیر ۲ بازیکن جوان این تیم هستند که جایی در معادلات گابریل کالدرون ندارند. اما احتمالا مهمترین نام در لیست خروجی کالدرون نفر پنجمی خواهد بود که کمتر کسی فکر می‌کرد نامش در این لیست قرار بگیرد. مربی آرژانتینی که در ابتدای فصل نام سروش رفیعی و شایان مصلح را در لیست خروج پرسپولیس قرار داده بود، در نیم‌فصل احتمالا نام یک ستاره دیگر را در لیست خروج خود قرار خواهد داد. بازیکنی که مدیران پرسپولیس مدتی است با توجه به اعلام نظر کالدرون در تلاش هستند تا این مربی را از تصمیم خود منصرف کنند و البته تا اینجای کار در این راه چندان موفق نبوده‌اند. طبق اخبار شنیده شده از باشگاه پرسپولیس نفر پنجم در لیست کالدرون احتمالا کمال کامیابی‌نیا خواهد بود؛ بازیکنی که هواداران مدت‌ها منتظر بازگشت او به میادین بودند، اما گویا اتفاقات حاشیه‌ای باعث شده تا کالدرون روی او برای نیم‌فصل دوم حساب نکند. البته شاید بازیکنی مثل فرشاد احمدزاده هم بتواند جای کمال را در لیست خروجی کالدرون بگیرد.

جذب مهاجم هدف اول
پرسپولیس در پست دروازه‌بان و مدافع دغدغه‌ای ندارد و دست کالدرون برای انتخاب نفرات در این ۲ پست کاملا باز است. پرسپولیس نیم‌فصل دوم را هم به احتمال فراوان بدون تغییر در درون دروازه و خط دفاعی آغاز خواهد کرد و هدف اول کالدرون تقویت تیم در فاز تهاجمی خواهد بود. در خط میانی پرسپولیس هافبک‌های تدافعی خوبی دارد و با حضور مهدی ترابی، وحید امیری و سیامک نعمتی در پست وینگر هم کالدرون نیازی به جذب بازیکن جدید نمی‌بیند. به این‌ترتیب جذب یک هافبک تهاجمی یا بازیساز، یکی از برنامه‌های احتمالی کالدرون در نقل‌وانتقالات زمستانی خواهد بود. اما دغدغه اصلی کالدرون بدون‌شک جذب یک مهاجم جدید است؛ جایی که در‌حال حاضر فقط علی علیپور را در اختیار دارد. در شرایط فعلی پرسپولیس به طور قطع نیاز به یک مهاجم گلزن و فیزیکی در خط حمله خود دارد و در لیست کالدرون برای خط حمله نام آقای گل فعلی لیگ برتر عیسی آل‌کثیر دیده می‌شود. علاوه‌بر آل‌کثیر، شهریار مغانلو ستاره این فصل لیگ برتر که ۸ گل برای پیکانی‌ها به ثمر رسانده، دیگر مهاجم مدنظر کالدرون است. در صورت ناکامی در جذب این ۲ گزینه، به احتمال فراوان کالدرون و باشگاه پرسپولیس بار دیگر به سراغ گزینه‌های خارجی خواهند رفت.

منبع:خراسان

برچسب ها: پرسپولیس، امید عالیشاه، حسین ماهینی، لیگ قهرمانان آسیا، گابریل کالدورن تعداد بازديد: 448 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز