Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:51

10
دی
بیوگرافی سعید عزت اللهی + عکس

بیوگرافی سعید عزت اللهی + عکس

بیوگرافی سعید عزت اللهی: سعید عزت اللهی آفاق متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی بازیکن موفق فوتبال است. او با قد یک متر و نود سانتی متر در پست هافبک میانی بازی می‌کند.

 علاقمندان و طرفداران به فوتبال حتما نام سعید عزت اللهی را شنیده‌اند. سعید عزت اللهی یکی از بازیکنان موفق و توانا فوتبال است که علاوه‌ بر باشگاه‌های ایرانی در باشگاه‌های اروپایی و ... نیز بازی می‌کند. در ادامه با بیوگرافی و فعالیت‌های سعید عزت اللهی آشنا خواهید شد.

بیوگرافی سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی آفاق متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی بازیکن موفق فوتبال است. او با قد یک متر و نود سانتی متر در پست هافبک میانی مشغول بازی می‌کند.

خانواده

سعید عزت اللهی، فرزند نادر عزت اللهی هافبک وسط مشهور ملوان در دهه ۶۰ است که در دوره خود در بهترین تیم ایران فیکس بازی می‌کرد و قهرمان جام حذفی شد. سعید یک خواهر دارد که با هم در یک خانواده ورزشی بزرگ شدند. خوب است بدانید سعید به قدری در ورزش و فوتبال مستعد بود که توانست قبل از بازی در لیگ سطح اول ایران لژیونر شود.
 
بیوگرافی سعید عزت اللهی؛


کارنامه ورزشی

باشگاه های جوانان 
سال‌ها باشگاه‌ها بازی† (گل)†
۲۰۰۸ – ۲۰۱۰ شهرداری ایذه - -
۲۰۱۰ – ۲۰۱۴ ملوان - -
۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ تلتیکو مادرید - -
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی† (گل)†
۲۰۱۲ – ۲۰۱۴   ملوان ۱۹ (۰)
۲۰۱۴–۲۰۱۵ اتلتیکو مادرید سی   ۵  (۰)
۲۰۱۵ روستوف ۱۱  (۱)
۲۰۱۷   آنژی مخاچ‌قلعه (قرضی) ۱۰  (۰)
۲۰۱۷–۲۰۱۸   آمکار پرم (قرضی) ۱۵  (۱)
۲۰۱۸–۲۰۱۹     ردینگ (قرضی) ۴ (۰)
۲۰۱۹ اوپن (قرضی) ۰  (۰)
تیم ملی‡
سال‌ها باشگاه‌ها بازی† (گل)†
۲۰۱۱–۲۰۱۳ نوجوانان ایران ۳۳  (۱۰)
۲۰۱۴  جوانان ایران  ۴ (۱)
۲۰۱۵ ایران  ۲۵ (۱)
 

دیگر سوابق ورزشی

  • او بیشتر در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید سی در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد
  • وی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌ و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌ است
  • او در اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد
  • باشگاه کنونی سعید،  باشگاه فوتبال اوپن (قرضی از روستوف) با شماره پیراهن ۶۶ است

 

بیوگرافی سعید عزت اللهی

ورورد به باشگاه ملوان، اتلتیکو مادرید سی، روستوف

ورورد به ملوان

آقای عزت اللهی در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش (نادر عزت‌اللهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی فوتبال را آغاز می‌کند. پس از آن به تیم شهرداری بندر انزلی می‌رود و سه سال در تیم نونهالان بازی می‌کند. او پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

ورود به اتلتیکو مادرید سی

سعید عزت اللهی با قراردادی پنج ساله در سال ۱۳۹۳، به باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید سی پیوست.

ورود به روستوف

پس از سقوط اتلتیکو مادرید سی سعید راهی باشگاه رستوف روسیه شد و اولین گل اروپایی این باشگاه را به ثمر رساند. وی همچنین در همین مدت به صورت قرضی برای باشگاه آنژی و آمکار روسیه نیز بازی کرده‌است. سعید عزت اللهی در پایان فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ تیم آمکار را ترک و به باشگاه سابق خود «روستوف» بازگشت.

بیوگرافی سعید عزت اللهی؛

 

افتخارات و جوایز سعید عزت اللهی

  • کسب عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران
  • کسب عنوان بهترین بازیکن رقابت‌های تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان، در این رقابت‌ها تیم ایران صاحب جایزه ۱۰ هزار دلاری به همراه یک کاپ زیبا شد
  • وی در رقابت‌های جام جهانی کوچک به میزبانی روسیه، در بازی مقابل فنلاند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد
  • کسب کاپ بازیکن پدیده لیگ برتر سال ۹۱–۹۲
  • در روستوف نایب قهرمان شد و فصل ۲۰۱۷ -۲۰۱۶ در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت
  • در عرصه ملی، سعید در همه رده‌ها فیکس بازی کرده است. در نوجوانان، جوانان، امید‌ها و بزرگسالان و در تمام رده‌ها با وجود بازی در هافبک دفاعی گل هم زده است
  • در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ توسط کی‌روش به کاپیتان تیم ملی (تیموریان) ترجیح داده شد و در ترکیب اصلی در ۲۰ بازی رسمی ملی یک گل زده است

بیوگرافی سعید عزت اللهی؛


رابطه سعید عزت اللهی با ترلان پروانه از زبان خودش

«بزرگترین شایعه‌ای که در مورد من ساخته شد این بود که ازدواج کرده‌ام. اگر واقعا ازدواج کنم قطعا خودم پیش‌دستی می‌کنم و زودتر به مردم اطلاع می‌دهم. چیزی نداریم که بخواهیم از مردم پنهان کنیم. رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و نمی‌شود که در خانه را باز کنی و طرف بگوید من از تو خواستگاری می‌کنم و تو جواب مثبت بدهی. کسی اگر بخواهد وارد رابطه‌ای بشود که با آن آدم زندگی کند اول باید تفکراتشان به هم نزدیک باشد.»

سعید همچنین در جواب رابطه‌اش با ترلان پروانه گفته است که: «در حال حاضر من با این خانم هیچ رابطه‌ای ندارم. اول رابطه آدم یک سری چیز‌ها را نمی‌داند و بعد از یک مدتی می‌فهمد که طرف چه جور آدمی است. شاید ایده‌آل من نبوده است و ایده‌آل خیلی‌های دیگر باشد. من زندگی خودم را دارم و وقتی می‌بینم کسی معیار‌های مرا ندارد، دلیلی ندارد که ادامه بدهم یا در رابطه باشم و ترجیح می‌دهم آن چیزی را که در زندگی الویتم است، پیگیری کنم.»

ترلان پروانه در واکنش به این گفتگو در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی‌خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم...»

رابطه سعید عزت اللهی با پریا عرب زاده

سعید عزت‌اللهی در گفتگویی قویا رابطه با پریا عرب زاده را تکذیب کرد.

بیوگرافی سعید عزت اللهی؛
 

علایق سعید

  • سرگرمی مورد علاقه: بیلیارد و بولینگ
  • الگوی داخلی و خارجی: کریم باقری و پل پوگبا
  • بهترین تیم خارجی: رئال مادرید
  • غذای مورد علاقه: استانبولی
  • اتومبیل محبوب: بی ام و
  • بهترین دوست: بین فوتبالی‌ها سردار آزمون، جهانبخش و طارمی
  • کتاب مورد علاقه: کتاب خاطرات فرگوسن
  • بیشتر از همه از چی میترسی: ارتفاع


مصاحبه با سعید عزت اللهی

در پایان برای آشنایی بیشتر با این فوتبالیست توانا می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با او را بخوانید.


چه کار‌هایی را خوب انجام می‌دی و چه کار‌هایی رو بد یا اصلا چه کاری را بلد نیستی انجام بدی؟
چه کار‌هایی را خوب انجام می‌دم؟! ظرف می‌شورم و خونه رو هم تمیز می‌کنم! من فقط فوتبال رو خوب انجام می‌دهم و پلی استیشن هم خوب بازی می‌کنم. کار‌هایی هم که قراره بد انجام بدم، کلا انجام نمی‌دم. آدم یا کاری نمی‌کنه یا اگر کرد به بهترین شکل انجام می‌ده. من سعی می‌کنم همه کار‌هایی که می‌کنم رو خوب تموم کنم.

اگر ظرف شستن و خونه تمیز کردن رو بلدی، وقتی هم ازدواج کنی به همسرت کمک می‌کنی یا مردسالاریه؟
 نه بابا! مردسالاری چیه! سعی می‌کنم اگر بخواهم با همسر آینده ام ازدواج کنم، با همه چیز کنار بیایم. اگر واقعا خسته باشم، کاری نمی‌کنم. ضمن این که کسی رو انتخاب می‌کنم که همه دیگه رو بتونیم درک کنیم. خب وقتی اینطور باشه من خسته از تمرین برگردم، همسرم خودش می‌دونه که نمی‌تونم کار کنم و خودش همه کار‌ها رو می‌کنه. از اونجایی که من بیشتر روز‌های هفته تمرین دارم و اکثرا خسته هستم، همسرم کار‌ها رو انجام می‌ده و منم قول می‌دم آخر هفته که خونه بودیم، ببرمش رستوران و باز هم من کار نمی‌کنم. اصلا چه کاریه که من خونه باشم و غذا درست کنم.

اهل غذا‌های عجیب و غریب هستی و غذای عجیب خوردی؟
کلا اهل خوردن چیز‌های عجیب و غریب نیستم. البته در چین چند مدل غذای عجیب و غریب دیدم که سوسک و خرچنگ بود. اَه اَه اَه؛ هشت پا هم دیدم. عجیب‌ترین غذایی که دیدم هشت پای زنده بود که برای سرو کردن پشت ویترین گذاشته بودن. با چشماش هم به من نگاه می‌کرد که بیا منو بخور!

کسی هست که بیشتر از همه باعث خنده ات بشه؟
من خودم سعی می‌کنم همه رو بخندونم. اکثرا خودم باعث می‌شم بقیه از خنده زیاد از دست من فرار کنن.


کلمه‌ای هم تیکه کلامت هست که باعث بشه آن قدر بگی که همه فرار کنن و خسته بشن از دستت؟
 نه؛ اصولا کلمه خاصی به کار نمی‌برم و کسی هم چیزی بهم نگفته؛ کلا اوکی ام.
 

اسم خودت رو شده توی گوگل سرچ کنی و بینش یک چیز عجیب و غریب هم ببینی؟
 الان می‌خوای منو ببری به حاشیه؟! اما تا حالا اسمم رو در گوگل سرچ نکردم که بخوام چیز عجیبی هم پیدا کنم.
 

معروف‌ترین کسی که شماره اش رو داخلی گوشیت داری کیه؟
 کلا همه معروف هستن؛ خیلی آدم معروف دارم، خیلی؛ اما شاید میوه فروش سر کوچه مون برای خودم از همه معروف‌تر باشه. چون همیشه زنگ می‌زنم و میوه‌هایی مثل آناناس رو که دوست دارم می‌گم برام نگه داره.
 

کسی شوخی بدی در جمع باهات داشته که باعث ناراحتیت بشه؟
نه. اگر کسی خواد شوخی کنه در جمع نیست، چون من در جمع با کسی شوخی بدی نمی‌کنم. اجازه هم نمی‌دم کسی با من شوخی بدی کند. شاید دو نفری باشیم شوخی کنیم، اما در جمع نه!


حالا اگر کسی شوخی کرد، تکلیفش چیه؟
یک کاری می‌کنم پشت دستش رو داغ کنه که دوباره با من شوخی کنه.

 
اگر یک روز سعید عزت اللهی توپ طلا بگیرد یا بهترین بازیکن آسیا بشه، روی سن که برد چه صحبتی می‌کنه؟
 اگر توپ طلا ببرم یا بهترین بازیکن آسیا بشم، نمی‌دونم چی بگم. قاعدتا اینه که خوشحال باشم و من هم حرف نمی‌زنم و می‌خندم. یا گریه می‌کنم یا می‌خندم و از این دو حالت خارج نیست.


اگر در یک فضای رسمی یا حتی غیررسمی، خانم محترمی با صدای بلند از تو خواستگاری کنه و بخواد تو باهاش ازدواج کنی، چه عکس العملی داری؟ ممکنه رودربایستی بمونی و قبول کنی؟
آدم قحطی شده که کسی از من خواستگاری کنه؟ والا به خدا. کی به قیافه من نگاه می‌کنه آخه!


بزرگ‌ترین خوش شانسی زندگی چی بوده و اصلا خوش شانس هستی؟
بزرگ‌ترین خوش شانسی اینه که خدا همیشه در سختی‌ها کنارم بوده و در سن کم به خیلی چیز‌ها رسیدم. نصفش شانس و لطف خدا بوده و بقیه اش تلاش خودم و خانواده ام. خوش شانس بودم که آدم‌های خوبی کنارم هستن.
 

بدترین شیطنت بچگی سعید عزت اللهی چی بوده؟
بدترین شیطنت بچگی هام این بود که یک بار سوار اسب شدم! نمی‌دونستم یک چشم اسبی که سوارش شدم کور شده. اونم نامردی نکرد، من رو پرت کرد زمین و می‌خواست لگدم کنه، اما بابام از زیر سُم اسب من رو بیرون کشید. دیگه بعد از او شیطنت سمت هیچ اسبی نمی‌رم. اصلا هم از اسب خوشم نمیاد.
 

بیوگرافی سعید عزت اللهی؛
اینستاگرام سعید عزت اللهی

یکی از راه‌های ارتباطی سعید عزت اللهی با مخاطبان و طرفدارانش، صفحه‌ی اینستاگرام اوست. شما هم می‌توانید برای دیدن عکس‌های بیشتر، فعالیت‌ها و جنجال‌های پیش آمده برای ایشان، او را در اینستاگرام دنبال کنید.
برچسب ها: فوتبال، سعید عزت الهی، بیوگرافی سعید عزت الهی، باشگاه ملوان بندر انزلی، اتلتیکو مادرید، عکس سعید عزت الهی تعداد بازديد: 1175 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز