Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 19:19

7
دی
کالدرون از پرسپولیس جدا شد

کالدرون از پرسپولیس جدا شد

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تهران با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

 گابریل کالدرون آرژانتینی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران راهی آرژانتین شد تا در تعطیلات زمستانی به استراحت بپردازد.

او دقایقی پیش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی را منتشر کرد و نوشت: در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از هواداران پرسپولیس بروم، هوادارانی که بهترین در دنیا هستند. این را همه می‌گویند و من هم پس از ۶ ماه حضورم در ایران تائید می‌کنم.

او ادامه داد: از اعتماد و لطف هواداران ممنونم. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند، بازیکنانی که با تمام وجود تلاش کردند، بدون هیچ توقع و. خیلی از ایرانی‌ها ممنونم، چون هر روز شاهد لطف، احترام و میهمان نوازی آن‌ها بودیم. می‌روم، اما از رفتار باشگاه دلگیر هستم، چون مدام میگویند کالدرون به خاطر پول دلخور است، اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من می‌خواهم احترام است، باشگاه به من احترام نگذاشت. برای اینکه منظورم را متوجه شوید، به طور مثال، من و دستیاران هزینه تشریفات فرودگاه را از جیب خودمان پرداخت کردیم، چون برای باشگاه مهم نبود و آنطور که وظیفه یک باشگاه بزرگ است ما را بدرقه نکردند. رفتار باشگاه باید درخور هواداران و تیم باشد. اما با دلی شاد ایران را ترک می‌کنم، چون تیم و هواداران فوق‌العاده‌ای داریم.

مرسی، مرسی، مرسی

پس از پست خداحافظی در اینستاگرام، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران این بار با این توییت از بازیکنان خود تشکر کرد.

کالدرون از پرسپولیس جدا شد

برچسب ها: پرسپولیس، گابریل کالدرون، باشگاه پرسپولیس، جدایی کالدرون از پرسپولیس تعداد بازديد: 463 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز