Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:39

2
دی
آخرین جزئیات از وضعیت استراماچونی و استقلال

آخرین جزئیات از وضعیت استراماچونی و استقلال

هنوز کسی از وضعیت دقیق آندره‌آ استراماچونی و استقلال خبر ندارد. آخرین اتفاقات حکایت از آن داشت مشکل حل شده و این مربی به ایران بازمی‌گردد.

با دخالت یک بانک ایتالیایی سرانجام استقلالی‌ها توانستند پول را به حساب استراماچونی واریز کنند. منتهی انگار تازه مذاکرات آغاز خواهد شد. 

باشگاه استقلال چندی قبل اعلام کرد استراماچونی خواهان آن شده قراردادش به مدت یک فصل کاهش پیدا کند. یعنی توقع او این بوده که قراردادش تا پایان همین فصل جاری باشد و بعد از آن تبدیل به یک مربی آزاد شود. این ادعای باشگاه استقلال بود، در حالی که استراماچونی آن را تکذیب کرد و گفت کوچکترین شرط و شروطی نداشته است. به همین دلیل کسی مطمئن نیست حرف راست را چه کسی می‌گوید؟ استراماچونی یا باشگاه استقلال؟ این مربی ایتالیایی تنها اعلام کرد باید باشگاه راه حلی پیدا کند و همینطور تضمین دهد، پولش به موقع پرداخت شود.

از داخل باشگاه خبر می‌رسد آنها راضی هستند قرارداد تا پایان فصل باشد چون ادامه این قرارداد در فصل آینده می‌تواند هزینه هنگفتی برای باشگاه داشته باشد. نکته اینجاست همان کسانی که در باشگاه موافق حضور استراماچونی بودند حالا تاکید دارند قرارداد تا پایان فصل باشد. تامین هزینه قرارداد این مربی برای باشگاه بسیار سخت و پیچیده شده است. آنها علاوه بر این مشکل، نمی‌توانند پول را هم به حساب او واریز کنند. استراماچونی تاکید دارد باید پول از راهی قانونی که مورد تائید فیفا هم باشد، به حسابش واریز شود تا دوباره متهم به پولشویی در ایتالیا نشود.

بیشتر بخوانید:شرط جدید استراماچونی برای برگشت به ایران

حالا قرار شده تا پیش از شروع تمرینات دوباره استقلال، قرارداد جدید به امضای طرفین برسد. باشگاه بیشتر از استراماچونی روی این مسئله تاکید دارد. از سویی مربی ایتالیایی هم احتمالا با نتایجی که همراه با این تیم به دست خواهد آورد، می تواند مشتریان خوبی برای خودش دست و پا کند. بنابراین انگار دو طرف راضی هستند.

زمان بازگشت این مربی هم هنوز مشخص نیست و تا این لحظه قرار شده بعد از تعطیلات ژانویه بازگردد. باید دید نتیجه مذاکرات چه خواهد شد. 

برچسب ها: استراماچونی، باشگاه استقلال، برگشت استراماچونی به ایران، قرارداد استراماچونی با استقلال تعداد بازديد: 463 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز