Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 12:16

2
دی
درگیری شدید بیرانوند و کالدرون؛ در پرسپولیس چه خبر است؟

درگیری شدید بیرانوند و کالدرون؛ در پرسپولیس چه خبر است؟

خبر‌ها در فضای مجازی از دعوای بیرانوند و کالدرون و قهر علیرضا بیرانوند حکایت دارد. این حواشی در جریان نبودن اسم علیرضا بیرانوند در لیست کالدرون بوجود آمده است.

هرچند چهره‌هایی نظیر مهرداد میناوند و محمد حسن انصاری فرد سعی در عادی جلوه دادن این حاشیه دارند اما ویدیو منتشر شده از علیرضا بیرانوند در فضای مجازی خلاف این مساله را ثابت می‌کند. 

  
روزنامه گل:

«بیرانوند بازهم از لیست ۱۸ نفر خط خورد واینبار بعد از عصبانیت و مشاجره با کالدرون به قصد فسخ با پرسپولیس روانه باشگاه شد»

«بیرانوند که بعد از خط خوردن از لیست ۱۸ نفره خودش را به باشگاه پرسپولیس رسانده بود بعد از جلسه با انصاریفرد عصبانی و بدون صحبت با خبرنگارها باشگاه را ترک کرد»

«انصاريفرد درگيری كالدرون وبيرانوند را تكذيب كرد واطمينان داد اوضاع تحت كنترل است»

 

بیشتر بخوانید:بیرانوند از پرسپولیس می رود


مهرداد میناوند:

«ماجرای پیش آمده بین کالدرون و بیرانوند چیزی نیست که حل نشود. متاسفانه امروز شایعات پوچ زیادی منتشر شد. با آقای پیروانی حرف زدم.هیج مشاجره و درگیری بین سرمربی و گلر ملی پوش نبوده. به این شایعات مخرب توجه نکنید.
بیرانونددو بازی نیمکت نشین بود و تابع تصمیم سرمربی. اتفاقا خبر دارم که علیرضا در روزهای سخت نزدیک ترین فرد در تیم به کالدرون بوده،آنها ارتباطی صمیمانه داشته اندوهمه چیز با هوشیاری و درایت طرفین حل و فصل می شود؛نگران نباشید.
هم بیرانوند تابع تصمیم کادر فنی بوده و هم کالدرون به این نکته توجه داشته. انشالله همه چیز ختم به خیر می شود.»

درگیری شدید بیرانوند و کالدرون؛ در پرسپولیس چه خبر است؟


سپهر حیدری:

«علیرضای عزیز بی شک یکی از ارکان اصلی جامهای چند سال اخیر پرسپولیس بودی و قطعا پرسپولیس با مرد واقعی سال آسیا می تونه این جامها را تکرار کنه
پسر با حیا و متعصب پرسپولیس تو بارها از خودت به خاطر پرسپولیس گذشتی و اینو همه هواداران با معرفت پرسپولیس به خوبی می دونند
پس باز هم به عشق همین هوادارا و پرسپولیس صبور باش ..»

برچسب ها: علیرضا بیرانوند، پرسپولیس، گابریل کالدرون، جدایی بیرانوند از پرسپولیس، رفتن بیرانوند از پرسپولیس تعداد بازديد: 447 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز