Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 23:55

30
آذر
استراماچونی: دوست دارم برگردم و امیدوارم که زودتر ایران باشم

استراماچونی: دوست دارم برگردم و امیدوارم که زودتر ایران باشم

سرمربی استقلال بار دیگر تاکید کرد دوست دارد به ایران برگردد و هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای، آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال که مدتی است در کشور خودش به سر می‌برد، در صحبتی کوتاه با اشاره به تمایلش به بازگشت به ایران برای بر عهده گرفتن هدایت دوباره استقلال گفت: مشکلاتی در روزهای اخیر داشتیم که درصدد رفع کردن آن‌ها هستیم و امیدوارم این مشکلات به زودی به صورت کامل برطرف شود. من دوست دارم که خیلی زود به ایران برگردم و بار دیگر هدایت استقلال را بر عهده بگیرم. هنوز هم با بازیکنان تیم درارتباط هستم.

استراماچونی در پایان گفت: با دیدن هواداران در ورزشگاه احساس مسئولیت می‌کنم و امیدوارم زودتر در ایران باشم. ما در ایران خوب کار کردیم و توانستیم به صدر جدول برسیم و اکنون به دنبال این هستیم که با رفع مشکلات، ادامه کار را از سر بگیریم.

به گزارش ایسنا، استقلال قرار بود روز دوشنبه در جام حذفی برابر سپاهان قرار گیرد که این بازی به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شده است.

برچسب ها: استقلال، آندره آ استراماچونی، جام حذفی، بازی استقلال و سپاهان، تاریخ برگشت استراماچونی به ایران، سرمربی ایتالیایی تعداد بازديد: 336 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز