Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 08:42

29
آذر
یک خبر خوش برای هواداران استقلال

یک خبر خوش برای هواداران استقلال

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال امروز (پنجشنبه) در سفارت ایران در ایتالیای حضور پیدا کرد و با سفیر ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرمربی ایتالیایی استقلال در سفارت ایران در ایتالیا حضور پیدا کرد.

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال امروز (پنجشنبه) در سفارت ایران در ایتالیای حضور پیدا کرد و با سفیر ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که با هدف حل مشکل استراماچونی برای دریافت حقوقش بود، راجع به همین موضوع صحبت شده است. پس از این جلسه، آندره‌آ استراماچونی یک استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که به نظر می‌رسد مشکلات او حل شده و به زودی برای ادامه همکاری با استقلال به ایران بازمی‌گردد.

در همین رابطه سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت: استراماچونی به سفیر ایران گفته که علاقمند به ایران و استقلال است و با رفع مشکلات مالی همکاریش را ادامه می دهد.

اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیر عاملی و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت استراماچونی گفت: با حمایت سلطانی‌فر و تلاش مسئولان باشگاه، ملاقات امروز استراماچونی و وکلای او با سفیر ایران نشانه خوبی برای ادامه همکاری است.

وی ادامه داد : با کمک وزارت ورزش و سفارت ایران در ایتالیا توانستیم بعد از چندین روز ملاقات خوب و موثری برای ادامه همکاری با استراماچونی داشته باشیم و با تدبیری که در نظر گرفتیم رفع مشکل پرداخت مطالبات او به مسیر خوبی رسیده است.

خلیل زاده گفت : استراماچونی به سفیرمان گفته است علاقمند ایران و استقلال است و با رفع مشکلات مالی همکاریش را ادامه می دهد.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال گفت : دوست داریم قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی او در تهران باشد و دل هواداران استقلال شاد شود.

 

بیشتر بخوانید:

استراماچونی در سفارت ایران در رم+عکس

دخالت مثبت یک بانک ایتالیایی در غائله استراماچونی

استراماچونی ظهر امروز در سفارت ایران برای یک جلسه سرنوشت‌ساز

برچسب ها: ایتالیا، استقلال، آندره استراماچونی، باشگاه استقلال، بازگشت استراماچونی، زمان بازگشت استراماچونی تعداد بازديد: 414 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز