Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 00:20

16
آذر
شوک خبری به استقلال؛ استراماچونی بلیت ایتالیا گرفت

شوک خبری به استقلال؛ استراماچونی بلیت ایتالیا گرفت

گفته می‌شود سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران قصد دارد ایران را ترک کند.آندره آ استراماچونی به بازیکنان استقلال گفته است که به دلیل تعویق در پرداخت حقوق ۲ ماهه خود قصد دارد ایران را در روز دوشنبه ۱۸ آذر و در آستانه دیدار با پیکان در چارچوب هفته چهاردهم ترک

گفته می‌شود سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران قصد دارد ایران را ترک کند.آندره آ استراماچونی به بازیکنان استقلال گفته است که به دلیل تعویق در پرداخت حقوق ۲ ماهه خود قصد دارد ایران را در روز دوشنبه ۱۸ آذر و در آستانه دیدار با پیکان در چارچوب هفته چهاردهم ترک کند.
 

تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت آندره آ استراماچونی توانسته نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کند و در صدر قرار گیرد. شنیده می شود آندره آ استراماچونی به بازیکنان استقلال گفته است  که به دلیل تعویق در پرداخت حقوق ۲ ماهه خود قصد دارد ایران را در روز دوشنبه ۱۸ آذر و در آستانه دیدار با پیکان در چارچوب هفته چهاردهم ترک کند.

همچنین گفته می شود این مرد ایتالیایی به وکیل خود گفته است که از باشگاه استقلال بابت پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کند.

چند روز قبل هم نشست خبری استراماچونی پیش از دیدار با شهر خودرو برگزار نشد که طبق اعلام مدیر رسانه‌ای استقلال، علت تشکیل نشدن این نشست، غیبت مترجم استراماچونی بوده است.

با این وجود سرمربی تیم فوتبال استقلال در ماه های اخیر به خاطر دریافت نکردن مطالبات خود از مدیران باشگاه دلخور است. در همین راستا شنیده می شود دلیل غیبت اسراماچونی در نشست به خاطر ناراحتی این مربی بوده که هنوز این موضوع به تایید نرسیده و رسمیت پیدا نکرده است.

استراماچونی از استقلالی ها چیزی حدود ۷۵ هزار یورو طلب دارد که بخشی از آن را دریافت کرده و ناراحتی هایی از این بابت برای این مرد ایتالیایی رقم خورده است و تا پرداخت نشدن آن همچنان دلخوری ها ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید:

آستراماچونی سرمربی تیم ملی فوتبال می شود؟!

استراماچونی گزینه هدایت تیم ملی ایران؟!

برچسب ها: تیم فوتبال استقلال، آندره آ استراماچونی، قرارداد استراماچونی، علت رفتن استراماچونی تعداد بازديد: 465 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز