Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 06:24

29
مهر
تکرار سه اتفاق نگران کننده برای پرسپولیس

تکرار سه اتفاق نگران کننده برای پرسپولیس

پرسپولیس در حالی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر موفق به شکست دادن تیم پیکان شد که سه اتفاق بد همچنان برای این تیم تکرار می‌شود. گل نزدن مهاجمان، گل خوردن بیرانوند و احتمال تکرار یک شکایت دیگر سه اتفاق بد برای سرخپوشان است.

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر مقابل پیکان به میدان رفت و در ورزشگاهی خالی از تماشاگر به سختی میهمانش را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

سرخ پوشان در این دیدار به پیروزی رسیدند اما تکرار دو اتفاق بد برای این تیم همچنان جای نگرانی برای آنها باقی می‌گذارد.

شاگردان کالدرون در بازی دیروز دو بار موفق به گلزنی شدند و همچنان نام بازیکنانی در پستهایی به جز مهاجم به عنوان گلزن این برای آنها ثبت شد. پرسپولیس در حالی از هفته هفتم عبور کرد که هنوز هیچ یک از مهاجمان این تیم حتی از روی نقطه پنالتی هم موفق به گل زدن نشده‌اند.

دیگر اتفاق ناخوشایند برای این تیم، گل خوردن علیرضا بیرانوند بود. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی دیروز برای پنجمین بار در این فصل درون دروازه تیمش قرار گرفت و برای پنجمین بار دروازه‌اش باز شد.

بیرانوند در این فصل تنها یکبار موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده و به طور میانگین هر ۹۰ دقیقه بازی یک گل دریافت داشته است که این می‌تواند آماری نگران کننده برای دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشد.

در سومین اتفاق وکیل باشگاه خلیج فارس شیراز با بیان اینکه قرارداد برزگر با باشگاه پرسپولیس قانونی نیست، گفت: در صورت اثبات این قرارداد از آن‌ها شکایت می‌کنیم.

سید ناصر محزون در واکنش به قرارداد آریا برزگر با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:برای انتقال یک بازیکن بین دو باشگاه، صرف توافق بازیکن و باشگاه انتقال گیرنده کفایت نمی‌کند و نیازمند توافق باشگاه فعلی بازیکن هم هست تا قراردادی سه جانبه منعقد گردد. در غیر این صورت ارکان انتقال موجود نبوده و بی اعتبار است.

وی افزود: این بازیکن تحت قرارداد باشگاه خلیج فارس است. چند ماه پیش هم باشگاه پرسپولیس خواستار جذب برزگر شده بود، اما چون نتوانسته بودند مسکن او را فراهم کنند، این انتقال منتفی شد و اخیرا باشگاه استقلال درخواست قرارداد با این بازیکن شد و ما هم پس از بررسی شرایط توافق‌نامه سه‌جانبه‌ای را با این باشگاه امضا کردیم، اما به یکباره امروز خبری منتشر شده که برزگر با پرسپولیس قرارداد بسته است که در صورت اثبات این موضوع، این قرارداد غیرقانونی است.
وی تاکید کرد: در صورتی که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته باشد، ما هم از برزگر و هم باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنیم. توافق ما با باشگاه استقلال در مورد مسائل حق رشد و حق باشگاه بود و مسائل مالی خود این بازیکن با باشگاه استقلال به ما مربوط نمی‌شد. در هر صورت عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد ما بوده، مستلزم توافق با باشگاه خلیج فارس است و در غیر این صورت هر گونه قراردادی غیرمجاز و غیرقانونی است. شاید هم قراردادی در کار نباشد و فقط عکسی منتشر شده باشد که با این حال هم باشگاه پرسپولیس باید رضایت ما را جلب می‌کرد.
محزون ادامه داد: در هفته‌ای که در پیش رو داریم و در صورت اثبات قرارداد با پرسپولیس، ما از برزگر تحت عنوان فسخ غیرموجه و از این باشگاه شکایت خواهیم کرد.

برچسب ها: علیرضا بیرانوند، باشگاه استقلال، لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان تعداد بازديد: 437 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز