Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 14:06

18
مهر
سرمربی و کاپیتان با هم آشتی کرده اند؟

سرمربی و کاپیتان با هم آشتی کرده اند؟

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت:«من گفتم هیچ بازیکنی در تیم من وقتی دو هفته تمرین نمی‌کند و دو روز تمرین کند، این بازیکن نمی تواند در تیم من باشد.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت:«من گفتم هیچ بازیکنی در تیم من وقتی دو هفته تمرین نمی‌کند و دو روز تمرین کند، این بازیکن نمی تواند در تیم من باشد. حالا وقتی یک بازیکن سنش بالا می‌رود، این احتمال کمتر هم می‌شود. من با سیدجلال مشکلی ندارم و او یک کاپیتان نمونه است، ما رابطه خیلی خوبی باهم داریم.»
 

صحبت‌های جالب کالدرون درمورد سیدجلال و پرسپولیس + فیلم

پرسپولیس این روزها به خاطر مشکل در خط دفاع و تغییرات در سبک بازی اوضاع خوبی ندارد و بسیاری آن را به خاطر نبود سیدجلال می دانند. 

کاپیتان کهنه کار پرسپولیس اغلب بازی های این فصل بیرون از میدان بوده و درست در غیاب او پرسپولیس بازی های مهمی را واگذار کرده است.

سیدجلال که خیلی ها او را تنها بخاطر نمایش فنی اش وزنه پرسپولیس نمی دانند و روی مسایل روانی حضور وی در زمین تاکید دارند، مدتی است که به دلیل مصدومیت دور از تمرینات به سر می‌برد. اما آیا بین کالدرون و سیدجلال اختلاف جدی وجود دارد یا مشکل فقط مصدومیت سیدجلال است؟

نقطه عجیب بازی پرسپولیس و شهر خودرو، اظهارات گابریل کالدرون در نشست خبری در مورد جلال حسینی بود؛ کاپیتان سرخپوشان که به صلاحدید کادرفنی در لیست مسافران مشهد قرار نگرفت. مربی آرژانتینی در این نشست اظهارات تند و معناداری علیه جلال به زبان آورد و گفت: بازیکن ۳۷ ساله بدون تمرین، جایی در تیم او ندارد. اینطور به نظر می‌رسید که کالدرون هم مثل خیلی‌های دیگر مصدومیت حسینی را باور نکرده و از او به دلیل دوره‌ای که به دلایل مجهول در تمرینات گروهی غایب بود، شاکی شده است.

اما امروز و با اظهارات مثبت کالدرون درباره سیدجلال به نظر می رسد جنگ پنهان در پرسپولیس به پایان رسیده و کالدرون و سیدجلال دوباره با هم آشتی کرده اند و باید منتظر ظهور دوباره قدرت پرسپولیسی ها باشیم.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت:«من گفتم هیچ بازیکنی در تیم من وقتی دو هفته تمرین نمی‌کند و دو روز تمرین کند، این بازیکن نمی تواند در تیم من باشد. حالا وقتی یک بازیکن سنش بالا می‌رود، این احتمال کمتر هم می‌شود. من  با سیدجلال مشکلی ندارم و او یک کاپیتان نمونه است، ما رابطه خیلی خوبی باهم داریم.»

برچسب ها: پرسپولیس، گابریل کالدرون، اخبار ورزشی، سیدجلال حسینی تعداد بازديد: 414 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز