Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 13:28

2
مهر
سفر جنجال برانگیز رامبد

سفر جنجال برانگیز رامبد

چندی پیش ماجرای سفر رامبد جوان و همسرش به کانادا و به دنیا آوردن فرزندشان در آنجا بسیار خبرساز شد. تا جایی که رسانه‌های بسیاری به این موضوع پرداختند.

رفت و برگشت از «خندوانه» به «نی‌نی و دادا»؛

مدتی پیش رامبد جوان و نگار جواهریان خبر سفر به تورنتوی کانادا را در صفحات شخصی‌شان منتشر کردند که این ماجرا برایشان جنجالی شد؛ حالا با به دنیا آمدن «نوردخت» باید دیدکه آیا رامبد جوان به کشور باز می‌گردد و سرنوشت همکاری او با رسانه ملی چه خواهد شد.

چندی پیش ماجرای سفر رامبد جوان و همسرش به کانادا و به دنیا آوردن فرزندشان در آنجا بسیار خبرساز شد. تا جایی که رسانه‌های بسیاری به این موضوع پرداختند.

پس از انتشار اخباری در این‌باره، سرانجام مجری خندوانه سکوت خود را شکست و صحبت‌هایی راجع به سفر خود مطرح کرد.

جوان در مصاحبه‌ای گفت «علت سفرم اکران فیلم «قانون مورفی» نبوده است. من آمده‌ام به مونترال و ضمناً این فیلم را هم در اینجا به نمایش می‌گذاریم.»

پرویز پرستویی: رامبد جوان جنایت نکرده است

پرویزپرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان و با اشاره به تصویری که از این دو بازیگر در خیابان‌های کانادا منتشر شده، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از آنان حمایت کرد.

او نوشت: «امروز این عکس دست به دست داره تو دنیای مجازی میچرخه و هرکسی هرجور که دلش میخواد تفسیر و قضاوت میکنه از صداوسیمایی که رامبد جوان سال‌ها است خودش را هزینه کرده گرفته، تا اون دسته مردمی که از صبح تا شب کارشون سرک کشیدن تو زندگی خصوصی آدم‌هاست.

حالا میخواد هنرمند باشه میخواد ورزشکار و .... باشه. چرا تو این شرایط رعایت اون مادر جوانی رو نمی‌کنید که هر آن ممکنه فارغ بشه؟ اصلاً فکر کنید این زوج منافق، اسرائیلی، هر اسمی که شما دلتون میخواد روش بگذارید.

ولی مهم آینه که یه مادری ماه‌هاست داره سختی میکشه و سیری رو طی میکنه که ته‌اش فارغ شدن و به دنیا آمدن طفلی است که نه اختلاس کرده، نه اصلاح طلبه، نه اصول گراست. نه آقازاده است و نه... .

بلکه یه طفل معصومی است که میخواد چشم بر این جهان باز کنه. تو رو خدا رحم داشته باشید. چرا اینجوری شدیم؟ چرا صبح که از خواب پا میشیم و دنبال متهم و مقصر می‌گردیم؟

به خدا رامبد و نگار جواهریان دشمن نیستند.

آقای صدا و سیما، نگار جواهریان همون کسی است که با بازی در «طلا و مس» برای بازی در نقش یک زن روحانی سیمرغ گرفت و مورد تقدیر قرار گرفت.

آقای صداوسیما، شما رامبد جوان رو بارها به خاطر برنامه خندوانه مورد تقدیر قرار دادید. چرا یادتون رفته. حالا یه آدمی دلش خواسته بره بچه‌اش و در خارج از کشور به دنیا بیاره. چون گفته ایران، ایران، حالا جنایت کرده.

تو رو به خدا خودتون رو جای اون مادر پا به ماه بگذارید. از شمای صدا و سیما بعیده که تیتر خبرتون میشه رامبد جوان و همسرش.

نمک خوردید حداقل نمکدان رو نشکنید. من با اون دسته از مردمی که حرص دارن و هرچی دلشون میخواد میگن کاری ندارم. شما دیگه چرا؟»

واکنش ژوله و امیر سلیمانی به تولد دختر رامبد در کانادا

یکی دیگر از افرادی که از رامبد جوان و نگار جواهریان حمایت کرد ژوله بود که با لحنی تند نوشت: «میدونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟

چون رسالت برنامه ش این تعریف شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» سرزمینش، شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده. میدونید چرا یکی میره بچه ش رو خارج از ایران به دنیا بیاره؟

چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه ش شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» بار بیاد.

اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم یقه پدرمون رو بگیریم. اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم یقه روانپزشک مون رو بگیریم».

سپند امیر سلیمانی نیز نوشت: «من نه به اینکه تو چیکار می‌کنی کار دارم نه به اینکه مردم چی میگن چون هرکی مسئول کارا و حرفاى خودشه و در ضمن هرکى هر کارى رو که فکر کنه درسته انجام میده منم فکر می‌کنم کار درستی که الان میخوام انجام بدم آینه که بگم رفیق مرسی از کارایی که براى من کردى، دوستت دارم و دلم برات تنگه (از جانب خودم که میتونم حرف بزنم)».

رفت و برگشت رامبد جوان از «خندوانه» به «نی‌نی و دادا»

این اخبار و حواشی در حالی منتشر شد که رامبد جوان در کانادا هم بیکار ننشسته و با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از تولید انیمیشن‌های کوتاهی به نام «نی نی و دادا» داد و از فالورهایش خواست نظراتشان را درباره این انیمیشن‌ها بنویسند.

درحالی‌که هنوز سرنوشت «خندوانه» در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، تغییر نام کانال تلگرامی آن بازار شایعات را داغ‌تر کرد.

«کانال تلگرامی برنامه تلویزیونی خندوانه به نی‌نی و دادا تغییر نام داد.» این خبری بود که در فضای مجازی منتشر شد و در همه شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت.

اتفاقی که دیگر تنها یک شایعه نبود و با انتشار یک ویدئو به نام رامبد جوان قوت بیشتری گرفت.

اینکه رامبد جوان بعد از حواشی بسیاری که سفرش به کانادا برایش ایجاد کرد دیگر قصد برگشتن به تلویزیون را ندارد و قرار است ساخت برنامه‌ای به نام «نی‌نی و دادا» را در کانادا آغاز کند.

این اتفاق با واکنش و انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود.

بسیاری از آنها از این انتقاد می‌کردند که این کانال با تبلیغات رایگان در برنامه «خندوانه» و به واسطه برند این برنامه رشد پیدا کرده و اکثر دنبال‌کننده‌های آن به خاطر این برنامه عضو آن شده‌اند و استفاده از آن برای کار دیگری که احتمالاً هیچ ربطی به برنامه «خندوانه» ندارد اشکال دارد.

این اتفاقات و فشاری که شبکه‌های اجتماعی آوردند اما باعث شد تا خیلی زود پست‌های مربوط به «نی‌نی و دادا» از کانال حذف شوند و نام این کانال به «خندوانه و جناب‌خان» تغییر پیدا کند.

 

برچسب ها: رامبد جوان، خندوانه، به دنیا آمدن فرزند رامبد جوان، تولد دختر رامبد جوان، نی‌نی و دادا تعداد بازديد: 456 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز