Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 13:36

16
شهریور
بیرانوند با عذرخواهی بخشیده می‌شود؟

بیرانوند با عذرخواهی بخشیده می‌شود؟

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که وقتی بیرانوند عذرخواهی کرد، بهتر از آن است که او بار دیگر محروم شود!

 بعد از ویدئویی که از علیرضا بیرانوند در پایان دیدار تراکتور و پرسپولیس منتشر شد و واکنش‌های تندی که هواداران تیم آذربایجانی نشان دادند، روز گذشته محمدرضا زنوزی نیز خواهان محرومیت این دروازه بان ملی پوش شد. در این شرایط، اما مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال حرف‌هایی زده که به نظر می‌رسد فدراسیون قصدی برای محرومیت بیرانوند ندارد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: «بیرانوند مصاحبه‌ای کرد و باشگاه پرسپولیس هم اطلاعیه‌ای داد و اعلام کرد منظور او این نبوده است. اگر یک فردی بگوید منظورم این نبود و عذرخواهی کند بهتر از تنبیه کردن است! بیرانوند هفته اول لیگ را محروم بوده است. پس برخورد‌ها باید منطقی باشد.»

وی افزود: «هرگونه توهینی رخ بدهد من عذرخواهی می‌کنم و نباید این اتفاقات رخ بدهد. مردم دیگر طاقت این حرف‌ها را ندارند و می‌خواهند از فوتبال لذت ببرند. رقابت تیم‌ها باید در زمین چمن باشد.»

گفتنی است؛ بیرانوند محرومیتی ۳ جلسه‌ای و تعلیقی در کمیته انضباطی دارد که باید منتظر ماند و دید آیا این کمیته واکنشی به ماجرای جدید این دروازه بان نشان می‌دهد یا خیر.

منبع:خبر ورزشی

برچسب ها: علیرضا بیرانوند، گابریل کالدرون، اخبار ورزشی، باشگاه پرسپولیس، لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس، تیم تراکتور سازی تبریز، فدارسیون فوتبال تعداد بازديد: 416 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز