Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:51

13
شهریور
توبیخ استراماچونی و تعطیل شدن تمرین استقلال

توبیخ استراماچونی و تعطیل شدن تمرین استقلال

روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم استقلال تهران را به خاطر اظهاراتی که با واقعیت همخوانی نداشت،‌ توبیخ کرد.

  خبر توبیخ‌کتبی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رسانه‌های ایتالیا بازتاب داشت.

روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم استقلال تهران را به خاطر اظهاراتی که با واقعیت همخوانی نداشت،‌ توبیخ کرد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت: کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال ایران از رفتار غیرحرفه‌ای و اظهارات غیرواقعی استراماچونی انتقاد کرد. هرچند که اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه عنوان کرد در ماجرای چند روز قبل استراماچونی،‌ مساله حل شده است.

روزنامه لااستامپا هم همین موضوع را درج کرد و در عنوان گزارش خود نوشت: فدراسیون فوتبال ایران: رفتار استراماچونی حرفه‌ای نبود.

این نشریه در گزارش خود نوشت: رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با عنوان این جمله که استراماچونی، مربی بزرگی است، تلاش برای حل ماجرای جنجالی کرد.

در همین رابطه امروز خبر رسید تمرین استقلال تعطیل شده و با تصمیم کادرفنی استقلالی‌ها امروز استراحت می‌کنند.

با تصمیم استراماچونی و کادرفنی، استقلالی ها امروز تمرین نمی کنند و به استراحت خواهند پرداخت. تمرین استقلال برای هفته سوم لیگ برتر از فردا مجددا استارت می خورد.

به نظر می رسد این تعطیلی یک روزه بو دار بوده و ناشی از نارضایتی استراماچونی باشد.

این روزها خبرهای زیادی از تیم استقلال به گوش می‌رسد اما مهم‌ترین بحث که در خصوص این تیم منتشر شده این است که استراماچونی دلش با این تیم نیست و به خاطر اختلاف نظری که با فتحی دارد قصد داشته تهران را ترک کند که به دلیل ممنوع‌الخروجی قادر به این کار نشده. از سوی دیگر اخباری هم به گوش می‌رسد با این محتوا که فتحی قرار است از استقلال کنار گذاشته شود و این روزها با گزینه‌های جانشینی او هم صحبت شده است. یکی از این گزینه‌ها سعید آذری مدیرعامل ذوب است که خودش هم با انجام مصاحبه‌هایی نشان داده تمایل زیادی برای رسیدن به صندلی ریاست باشگاه استقلال دارد.

هر چه در پشت پرده هست، دو

برچسب ها: تیم فوتبال استقلال، اخبار ورزشی، باشگاه استقلال، آندره آ استراماچونی، تیم استقلال تهران، توبیخ استراماچونی، هفته سوم لیگ برتر تعداد بازديد: 401 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز