Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 10:21

12
شهریور
دربی‌های پایتخت افزایش یافت

دربی‌های پایتخت افزایش یافت

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ظرف چند روز آینده برگزار خواهد شد و این امکان وجود دارد که سرخابی های پایتخت به مصاف یکدیگر بروند.

 
 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب بازی‌های هفته چهارم، به میزبانی استقلال تهران برگزار خواهد شد. شهرآورد پایتخت آخرین بازی هفته چهارم خواهد بود و در روز یکشنبه ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ظرف چند روز آینده انجام خواهد شد و این امکان وجود دارد که به قید قرعه، پرسپولیس و استقلال در نخستین مرحله این مسابقات به مصاف یکدیگر بروند.

در این صورت سرخابی‌های پایتخت حدود ۱ هفته پس از انجام بازی رفت در لیگ برتر، این بار در جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و به دلیل ماهیت حذفی این مسابقات به احتمال قوی دیداری جذاب را شاهد خواهیم بود که در آن خبری از تساوی نخواهد بود و پیروزی یکی از ۲ تیم در آن بازی اجتناب ناپذیر است.
برچسب ها: دربی، لیگ برتر فوتبال، دربی استقلال و پرسپولیس، زمان برگزاری دربی، دربی پایتخت تعداد بازديد: 443 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز